Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam i proszę o pomoc. Mam 325i touring e30 91r , i do wymiany dyfer. Oryginalnie z tego co znalazłem na forum powinien być o przełożeniu 3,91 , z myślą o przyspieszeniu myśle o dyfrze 4,10 (jest też ich całkiem sporo na świecie do wyboru). Moje pytanie to czy są jakieś przeszkody gabarytowo-techniczne żeby włożyć taki dyfer do e30 b25, i czy ktoś się orientuje jak dalece zmieni to charakterystykę pojazdu. Jeszcze jak by ktoś wiedział jak rozróżnić dużą głowę od małej bo nie mam pojęcia. Dzięki i pozdrawiam!
Opublikowano

wejsc wejdzie, lepiej/szybciej bedziesz mogl zmieniac biegi ( dobre na swiatlach :wink: ) .

4.10 to jeszcze nie szał pał , wsadzali 4.27 i latali.

ostra jazda zaczyna sie jak zamontujesz 4.45 :mrgreen:

Opublikowano

:shock:

A od czego to zależało czy był standardowy 4,10 czy taki 4,45 ? Była jakaś limitowana serio czy coś takiego?

Takie 318i z krótszym przełożeniem to chyba musiało całkiem przyzwoicie śmigać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.