Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odpaliłem jak poruszałem przekaźnikami ( tymi w bagażniku ) i bezpiecznikami.

Poza tym mam taki błąd: 69 fuel-pump relay - powiedziano mi, żebym sprawdził przekaźnik od pompy. Wychodzi na to, że ta są te w bagażniku nad akumulatorem. Tylko, że są 4 sztuki, jak sprawdzić, który może być walnięty, albo nie pracuje jak należy? Jak to można sprawdzić przy pomocy jakiś mierników, albo może inny patent?

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Odpaliłem jak poruszałem przekaźnikami ( tymi w bagażniku ) i bezpiecznikami.

Poza tym mam taki błąd: 69 fuel-pump relay - powiedziano mi, żebym sprawdził przekaźnik od pompy. Wychodzi na to, że ta są te w bagażniku nad akumulatorem. Tylko, że są 4 sztuki, jak sprawdzić, który może być walnięty, albo nie pracuje jak należy? Jak to można sprawdzić przy pomocy jakiś mierników, albo może inny patent?

 

Na schemacie powinno byc ....opisane przekazniki

Opublikowano
Na jakim schemacie? Na opisie bezpieczników tym naklejonym na boczek nie ma nic napisane na temat, tych przekaźników.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano

Przy pomocy sprzętu elektryka zapewne i można.

Ale: ostatnio kuzyn miał problem z odpaleniem i utrzymaniem obrotów w swojej audicy-jeszcze kilka innych przykrości się działo.

Doszliśmy do tego,że to któryś z przekaźników.

A że mieliśmy drugi taki sam panel z dobrymi przekaźnikami-zaczeliśmy po kolei odłączać i obserwować reakcję auta.

I tak doszło do wymiany dwóch walniętych przekaźników.

I jest ok.

BMW? Bogini Moich Wrażeń.
Opublikowano
No właśnie metodą prób i błędów, jeśli ma się części zamienne :? Ja nie mam. Poza tym jak wpisuję numer tych przekaźników na realoem, to nic nie pokazuje, a są trzy sztuki takie same o numerach 61368366600 i jeden o numerze 61368350566. Wpisując ten numer drugi pokazuje się na realoem, że jest to jakiś przekaźnik od silnika, a w zamian tego pierwszego numeru jest trzy razy taki 61368373700. Już nie wiem o co w tym wszystkim chodzi i czy na real pokazuje się to czego ja szukam, bo już nie mam pewności.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano

jezeli trzy są równe a nie masz zamiennika to ja zamieniałbym je

notując ich położenie.ale może wystarczy przeczyscic styki bo jak poruszyłes to zadziałało...

Opublikowano
kim9 masz taki sam samochód, czy mógłbyś sprawdzić czy masz takie same numery części na tych przekaźnikach?

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
pod prawym filtrem pyłkowym , przy kompie silnika , są tam chyba 3-4 ale kapniesz się który to jak na pracującym silniku będziesz wyjmował po kolei a nic nie popsujesz bo pozostałe to wycieraczki i coś jeszcze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.