Skocz do zawartości

kim9

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    poznan

Osiągnięcia kim9

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. kim9

    KLUCZYK - DOROBIENIE ?

    mozesz dokupic same gumki.wpisz na allegro "kluczyk bmw"
  2. kim9

    Wymiana kluczyka

    a może wystarczy wymienic tylko przyciski.wejdz na allegro i wpisz "kluczyk bmw"
  3. kim9

    LCM I TRANZYSTORY

    u mnie to samo,nie swieci prawe bo zdjąłem wtyk,bo tak to swieciło wciąż. wydaje sie ze niepotrzebnie to zmostkowałes bo wtedy podwójnie obciązyłes działający tranzystor.jak juz to przez przekaznik. ja nie moge tego modułu znalezc,juz mi doradzali gdzie go szukac,ale nie wiem jak sie tam dostac.jak wiecie gdzie zdobyc takie tranzystory to prosze o info.poza tym ten moduł podobno jest zaprogramowany i wie z jakiego auta pochodzi,tak ze odradzają uzywki a :doh: nowy to 2tys.?
  4. co to za pierdoła co chce porady a nie napisze jaki silnik. 520i to moze byc e28 e34 e39 itp a silniki m20 m50 m52?
  5. kim9

    Problem z uruchomieniem

    co tak na niego napadliscie.nawet nie zrobił zadnego błedu orto. język komputerowy pozwala na rózne uproszczenia,to nie wypracowanie z gimnazjum.znalezli sie polonisci z bozej łaski.zacznij od swiec zarowych bo to najprostsze
  6. nie moge ci pomóc bo w tej chwili samochód jest w anglii a ja w polsce
  7. jezeli trzy są równe a nie masz zamiennika to ja zamieniałbym je notując ich położenie.ale może wystarczy przeczyscic styki bo jak poruszyłes to zadziałało...
  8. kim9

    jak rozkodowac telefon

    dlaczego tak myslisz,przecież najmniejsze jest 0000 a max.9999, chyba że padnie klawiatura a 0-2600 juz za mną
  9. kim9

    jak rozkodowac telefon

    w moim e39 jest na wyposazeniu telefon .nie działał na karte pod łokciem potem dowiedziałem sie że jest jeszcze centralka w bagażniku,włozyłem tam karte i zadziałał.radosc trwała krótko bo chciałem zmienic menu z włoskiego na angielski i w pewnym momencie zażądał czterocyfrowego kodu.i teraz po kazdym włączeniu chce kod. zacząłem już wklepywac od zera i jestem na 2600... czy ktos to przerabiał?
  10. też mam niedziałający telefon.tylko nr. alarmowe,jaka centraLKA bo nic nie widze w bagazniku?napisz cos wiecej.. :modlitwa:
  11. aha cofałes gapiąc sie na laski... :mrgreen:
  12. kim9

    Tempomat jak uruchonić??

    ja mam włącznik na listwie po prawej str. kierownicy
  13. a co ty Jacuś,chcesz go umyc od środka?
  14. współczuje serdecznie bo sam cos podobnego miałem- auto mitsubishi galant 1,8td. niby miał 180kkm przebiegu ale przyszla jesien i przestał zapalac .remont silnika kapitalny, potem skrzynia, pompa wtryskowa rozp.dwa rozruszniki,przeguby,automat swiec zarowych,sprzegło, itd.z duszą na ramieniu do niego wsiadałem bo powrót był rzeczą mglistą. tylko dodam ze było to auto 13letnie,ale myslałem sobie ze jak go wylecze to juz spokój.ale spokoju nie zaznałem nigdy.na koncu poszedł na złom bo jego wartosc rynkowa była niewielka,a nie mam zwyczaju podrzucac następnemu desperatowi granatu. wracając do twojego auta to jest młode ale najprawdodobniej z dużym przebiegiem.Nie wiem czy blok jest aluminiowy czy żeliwny,jak zrobisz dwa cylindry to pozostałe będą nadal w marnym stanie. ale czy nie będziesz musiał walczyc z resztą mechaniki to nie wiem... z drugiej strony sprzedaż..ale czy opowiesz następcy co było?nie kupi chyba że ostro obniżysz cene.a jak nie masz takich skrupułów (jacek nie ma) to do ludzi ,ale problem kukułczego jaja pozostanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.