Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem...na wolnych obrotach drzy caly silnik, a co za tym idzie drzy cale auto. Gdy silnik wkrece na 900obrotow drzenie ustaje. Wymienilem kolo pasowe-nie pomoglo, spawdzilem cale zawieszenie silnika i wszystko w przadku. Mocowanie walu i skrzyni tez ok. Nowe filtry...przebieg 78000km, nie mam pojecia co by to moglo byc...

Moze ma ktos jakis pomysl :?: :?: :?:

Opublikowano

dostaw 2 gary i przestanie telepać ;)

 

a tak poważnie to zalezy jak to u ciebie lata

u mnie na drżało dość mocno wymieniłem poduchy i jest ok

pewnie ze coś tam lekko czuć no ale czego tu oczekiwać.

te decyzje z wymianą koła pasowego to tak sobie podjąłes, czy ktoś to przemyślał?

proponuje porządnego mechanika z doświadczeniem w BMW

po za tym zachęcam do korzystania z opcji : szukaj

Opublikowano
szukalem , szukalem i nic...decyzja z wymiana kola zapadla dosc pochopnie i niestety byla bledna :roll: a co do poduszek pod silnikeim...myslisz ze to by moglo byc to :?: trzepanie silnikeim nie jest bardzo mocne, ale jednak na tyle odczuwalne ze nawet po oswietleniu widac drzenie...ponadto wydaje mi sie nie jset to spowodowane praca silnika (en pracuje plynnie) :|
Opublikowano
szukalem , szukalem i nic...decyzja z wymiana kola zapadla dosc pochopnie i niestety byla bledna :roll: a co do poduszek pod silnikeim...myslisz ze to by moglo byc to :?: trzepanie silnikeim nie jest bardzo mocne, ale jednak na tyle odczuwalne ze nawet po oswietleniu widac drzenie...ponadto wydaje mi sie nie jset to spowodowane praca silnika (en pracuje plynnie) :|

 

Ten typ tak ma to nie mercedes.....

Opublikowano

silnik silnikiem a rezonans swoje,

TTTM choć można to zmniejszyć wymianą poduszek silnika i skrzynki

koszt nie jest tragiczny, warto spróbować,

 

nie wiem o jakie drżenie ci chodzi i jaki masz współczynnik wkur..

jednym nic nie drży innym wszystko lata

 

mi latało zmieniłem i po sprawie

okazało się ze jeden jasiek był już pękniety od wewn strony czego nie widać bez wyjęcia.

 

próbuj stary i nie wymieniaj już tych kół :)

Opublikowano

Moze i poduchy, ale ten diesel obroty jałowe powinien mieć koło 900. 4 gary w dieslu przy 800 rpm to mała porażka :p.

Matiz przy 500 rpm też troszkę przebiera i drży :roll2:

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Moze i poduchy, ale ten diesel obroty jałowe powinien mieć koło 900. 4 gary w dieslu przy 800 rpm to mała porażka :p.

Matiz przy 500 rpm też troszkę przebiera i drży :roll2:

 

Nie wiem jak 320d na CR ale ten na vp44 to mowiac dokladnie powinien miec 850 obr ;) .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Moze i poduchy, ale ten diesel obroty jałowe powinien mieć koło 900. 4 gary w dieslu przy 800 rpm to mała porażka :p.

Matiz przy 500 rpm też troszkę przebiera i drży :roll2:

 

Nie wiem jak 320d na CR ale ten na vp44 to mowiac dokladnie powinien miec 850 obr ;) .

 

to zalezy czy automat czy manual.....http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=64031&highlight=

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.