Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podczas wymiany sprzęgła stwierdzono że podpora skrzyni (aluminiowy odlew żebrowany o wymiarach ok 10 cm na 40 cm) na której to sobie ma spokojnie spoczywać jest na środku peknieta i skrzynia ma niewielkie przemieszczenia. Nie była na SUPERSZTYWNO :D. Groziło to wyrwaniem śrub mocujących skrzynie i zgubieniem jej :-) W ASO czekałem 5 dni za klamotem i dzisiaj mi wymienili w warsztacie (30 minut pracy z przerwą na kawę).

 

Po wymianie tak jak obiecał mechanik :p przy okazji zniwelował mi prawie do zera luz gałki od biegów. Wczesniej jak to juz było na forum poruszane niektórym zdarzało sie ze 3 i 5 wchodziły podobnie. Ja tez niekiedy zamiast 3 wrzuciłem 5! Teraz opór przy wrzucaniu 5 (przy pchaniu gałki w prawo)jest zdecydowanie wyczuwalny wiec pomylenie 3 i 5 nie jest możliwe! Prawdopodobnie ten luz na podporze i niewielkie przemieszczanie sie skrzyni mogło to powodować.

 

Reasumując- jak ktoś ma też te problemy to niech na kanale odkręci osłone plastykową (kilka śrobek) i sprawdzi czy podpora pod skrzynią (usytuowany jakby w poprzek samochodu) nie jest na środku pęknięta.

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Powiedzcie czym moze byc spowodowany luz na skrzyni biegów, mianowcie w momencie zmieniania biegu z 3 na 4 wskakuje 2. Czy jest luz? Czy cos innego? Jak to zniwelowac? Jaki koszt? Oczywiscie mowie o e36. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.