Skocz do zawartości

2 bardzo bardzo pilne pytania!ratujcie jak najszybciej!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

~Witam posiadam silnik m44 w 318is i mam 2 pytania:

1. czy uszczelka pod głowice (firmy goetze) do bmw 318is z silnikiem 1.8l pasuje do silnika m44 1.9l?

2. złożyłem rozrzad i dwa zawory ssace na 1 i 3 cylindrze nie domykaja sie! czy po wlaniu oleju i odpaleniu motoru zawory sie hydraulicznie same wyreguluja?czy trzeba cos zmieniac?

i tak nawiasem czy powiekszenie pojemnosci z 1.8l na 1.9l zostało zwiekszone przez wał korbowy czy przez srednice cylindrów????

bardzo prosze o bardzo szybka odpowiedz!

Opublikowano
kurde załozyłem uszczelke goetze nowa pod głowice i nie zmierzyłem jej a mam silnik m44 a na tej uszczelce tzn. na opakowaniu pisało BMW; 318is 318ti Z3 1.8l!!!! i jak to jest ta uszczelka jest dobra??? ja mam silnik 1.9l i niewiem czy te zawory sie nie chca domknac przez ta uszczelke czy co??? pomóżcie bo dzisiaj chce odpalic auto ale no wiecie niechce zeby cos znów walneło bo juz sie wykoncze!!!!POMOCY!!!!
Opublikowano
Kolego, 318is M44 ma własnie 1,9l, a w Z3 były tylko silniki M44, wiec uszczelka powinna pasować bez problemu skoro na opakowaniu pisze, że do Z3 pasuje.
Opublikowano

no z tym ze w Z3 były tylko m44 to tez tak myslałem kolego ale jest taki myk ze nie tylko m44 były takze m43:D! ale dobra niewazne! juz znalazłem problem i rozwiazałem go! a mianowicie musiałem odpowietrzytc wszystkie popychacze hydrauliczne i teraz zaworki pieknie trzymaja!:)

Jutro poskrecam wszystkie doloty i te sprawy i wieczorkiem napisze co i jak!

pozdro!

Opublikowano
z3 1.9 = 318is = 318ti , wiec na opakowaniu byl jakis blad :oops: .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

tak nawiasem zapytam nie wnosząc nic niestety ale mnie to zainteresowało..ile razy już rozbierałeś swój silnik???

silnik rozbierałem pierwszy raz i mam nadzieje ze ostatni!ale niestety musiałem go rozebrac po poprzednim włascicielu bo sadze ze go nie oszczedzał!ale ja nie lubie katowac auta ale niepowiem jak jest jakas dłuuuga prosta to lubie przycisnac ale bez zadnego palenia gumy itp.

a silnik mimo kata poprzedniego własciciela jest ogolnie w super stanie i jak cos było nie tak to dał mi o tym znac i wymieniłem mu czesci i dzisiaj składam i odpalam i powiem wam jak chodzi!

POZDRO!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.