Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

 

Dziś zakupiłem sprowadzone BMW E36 318i z '91 roku. 200k przejechane. Mam do Was pytania:

Co powinienem odrazu zmienić tzn płyny, paski filtry...?

 

Myślałem zad wymianą paska z napinaczami. Jaki pasek wybrać BOSCH czy CONTiNENTAL? Czy u mnie są 3 rolki napinające? Jakie paski jeszcze wymienić? Zbyt dużo nie wiem o tym autku :?

 

Proszę o pomoc

 

Marek

Opublikowano

Witam!!

 

Jak zbyt dużo nie wiesz to po pierwsze

Silnik:

-wymiana kompletnego rozrządy(pasek+rolki)

-olej+filtr

-filtr powietrza

-świece (sprawdzić a najlepiej wymienić)

-filtr paliwa

-pasek pompy wspomagania

-pasek alternatora

-olej we wspomaganiu

reszta:

-pojechać dobrze sprawdzić zawieszenie(luzy) przód i tył

-sprawdzić hamulce

-sprawdzić amortyzatory

-sprawdzić olej w skrzyni i w tylnym moście

 

Może ktoś się jeszcze wypowie bo pewnie o czymś zapomniałem

Opublikowano
sprawdz opony i felgi-opony czy nie sa juz wyeksploatowane (nie maja nadciec itp) a felgi czy sa w miare proste i ogolnie wywazone
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano
Sprawdz czy rowno ci sie wkreca na obroty do odcinki tzn niema jakis szarpniec itp przy przyspieszaniu bo jesli tak to pewnie czekaja cie wieksze koszta(ok 1200zł wałek rozrzadu dzwigienki, popychacze) sprawdz tez czy ci klekocze na zimnym silniku, choc ja osobiscie nie spotkalem jeszczwe M40 ktory by nie klekotal na zimnym wiec sie tym zbytnio nie przejmuj, grunt zeby sie rowno wkrecal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.