Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITANKO :mrgreen:

 

Odkad kupilem auto to cos nie tak chodzi mi przednia zawiecha. Trzeszczy przy skretach. Bylem na przegladzi i ciec powiedzial ze nic tam nie widzi ;/ Co to moze byc ?? moze jakas hume do wmiany moze przesmarowac czyms ? HELP ME :) :modlitwa:

NO BMW - NO FUN !!!
Opublikowano

napisz dokladnie o co chodzi zawieszenie w e39 jest skomplikowane jak cholera... trzeszczec moze ci wszystko... musisz dokladniej okreslic swoj problem. Nikt ci nie pomoze jak napiszesz ogolnikowo.... a najlepiej to :search: ... o przednim zawieszeniu bylo na forum wiele tematow... moze trafisz

pozdr

Opublikowano
no przy skrecaniu glosno trzeszczy. Nie wygklada mi to na tarcie gumy o gume tylko jakby cos sie wyrobilo, cos bardziej metalicznego, ale czemu ciec od przegladu nic ni widzial ;] moze wystarczy przesmarowac i bedzie GIT ;] jutro wejde pod furmaneke to sam to obejrze ;] PZDR
NO BMW - NO FUN !!!
Opublikowano
napisz dokladnie o co chodzi zawieszenie w e39 jest skomplikowane jak cholera... trzeszczec moze ci wszystko... musisz dokladniej okreslic swoj problem. Nikt ci nie pomoze jak napiszesz ogolnikowo.... a najlepiej to :search: ... o przednim zawieszeniu bylo na forum wiele tematow... moze trafisz

pozdr

 

wydaje mi sie , że przednia zawiecha w E39 to bułka z masłem 2 wahacze , drążek kierowniczy i kolumna mcperson, tylne zawieszenie to juz inna bajka i bardziej skomplikowana sprawa

Opublikowano
wymieniłem przeguby i było oki.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Że co wymieniłeś? - bo nie bardzo rozumiem.....Chyba że to taki żarcik sytuacyjny.....:D"globusik"........

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
wymieniłem przeguby i było oki.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Że co wymieniłeś? - bo nie bardzo rozumiem.....Chyba że to taki żarcik sytuacyjny.....:D"globusik"........

 

heh no może Quattro :lol: :lol:

Opublikowano
ja tez jak miałem - sprawdz poziom plynu we wspomaganiu kirownicy

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
no moze to wlasnie to lozysko :cry: wlasnie wrocilem od mechanika ...wymienil wahacze laczniki stabilizatora,juz sie podniecalem ze przestane skrzypiec a tu kicha ;/ dalej to samo. Duzo pracy jest przy tym lozysku zeby to wyminic ? albo przynajmniej trafn ie zdiagnozowac ? :mad2: :mad2: :mad2: :duh:
NO BMW - NO FUN !!!
Opublikowano

Zobacz pod koreczkiem plastikowym ,od gory amora czy lozysko ma smar.Podnies strone ktura trzeszczy ,zbij koncowke drazka kierowniczego i poruszaj mcpersonem w lewo w prawo do konca.jezeli lozysko jest zatarte to na pewno wyczujesz.Przyczyn na prawde moze byc wiele .Wymiana lozyska to ta sama procedura co wymiana amora:

http://www.beisansystems.com/procedures/front_struts_procedure.htm

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.