Skocz do zawartości

braki zapłonu we wszystkich cylindrach gdy silnik rozgrzany?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

auto - 320i 89r M20 (20 6KA)

problem pojawił sie nie od razu - zaniki zapłonu występowały coraz częściej w miarę użytkowania, teraz już (po 500 km od kiedy coś zaczęło się dziać) nie da się jeździć. silnik: przerywa tylko jak sie już rozgrzeje, początkowo tylko gdy był obciążony teraz nawet na postoju gdy zwiększę obroty, sprawdzony testem GT1, cewka niby dobra, wymieniłem palec rozdzielacza - problem nie znikł, kopułka wygląda ok. wymienić przewody, czy...?

proszę o pomoc

Opublikowano
nie wydaje mi się żeby to mogło pomóc, ale próbuj, ja chyba wymienię cewkę bo czytałem że ona może powodować jakieś takie cyrki, a i komputer czasami nie pomoże gdy jest "trafiona"
Opublikowano

Witam.

 

Na waszym miejscu przyjrzałbym się czujnikowi położenia wału korbowego, jego nieprawidłowa praca powoduje ,,wypadanie,, zapłonów, które objawiają się opisanymi przez Was skutkami.

Pozdrawiam
Opublikowano
czujnik był sprawdzony jako pierwszy i jest ok, na to wychodzi po kompie, powinien pokazać błąd gdyby był uszkodzony, i problemy by były cały czas a nie tylko gdy jest silnik rozgrzany.
Opublikowano
Mam ten sam problem ! Zmieniłem dodatkowo kable i nic to nie pomogło, wymienię czujnk temperatury silnika (niebieski) może to coś pomoże...

 

oj kolego .... niebieski jest od zimnego silnika :nienie:

 

Coo ?? Co ty piszesz ?? Od jakiego zimnego :shock: ?? Co są dwa czujniki jeden pokazuje kiedy silnik jest ciepły a drugi jak silnik jest zimny :D

Opublikowano
bono20002 napisał:

MAJSU_WuWuA napisał:

Mam ten sam problem ! Zmieniłem dodatkowo kable i nic to nie pomogło, wymienię czujnk temperatury silnika (niebieski) może to coś pomoże...

 

 

 

oj kolego .... niebieski jest od zimnego silnika

 

 

 

Coo ?? Co ty piszesz ?? Od jakiego zimnego ?? Co są dwa czujniki jeden pokazuje kiedy silnik jest ciepły a drugi jak silnik jest zimny

 

:oops: :mad2: mój błąd..zasugerowałem siedawnymi wypowiedziami na forum...tzn. było o tych czujnikach trochę i coś mi świtało w głowie o niebieskim i czarnym.PRZEPRASZAM ZA POMYŁKĘ..NIE SUGEROWAĆ SIĘ TYM.

byłem przekonany że do sterownika są dwa czujniki...

a jest tak

NIEBIESKI - sterownik

CZARNY - zegary.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.