Skocz do zawartości

Problem z zawieszeniem E32 ...amory, maglownica POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich klubowiczów.

 

Mam o to taki problem. W moim niedawno kupionym bmw 730 i E32 stuka coś w zawieszeniu. Wydałęm już okolo 800 Zł w zawieszenie wymieniłem każdy element który miał nimialny lóz (końcówki drążków, główny drążek, gumy stabilizatora, tuleje górnych wahaczy) a stuki jak były tak nadal są. Stuki dochodza z lewej strony nasilają sie przy hamowaniu, napewno dochodzą z przody i są najbardzij intensywne jak najeżdzam na dziury przednim lewym kołem. Byłem w dwóch warsztatach goście przetrzepali mi zawieszenie amortyzatory i obydwaj twierdzą że jest wszystko ok, nie ma sie nawet do czego przyczepić. Dodatkowy dziwny objaw to pojedyńcze tępe uderzenie przy skręcaniu w prawo przy niewielkiej prędkości, oraz przy ruszaniu. Nie wiem czy dodatkową wskazówką bedzie to że ucieka mi płyn od wspomagania, a dolna część silnika osłona itp jest cała obsikana czerwonym płynem, czyli od wspomagania.

 

Pomóżcie co robić dalej kończą mi sie pomysły

 

Z góry dziekuje i pozdrawiam

Jacek

Opublikowano
miałem to samo - okazało się, że winien jest luz w przekładni kierowniczej na wałku, na którym zamocowany jest wąs.
Opublikowano
miałem to samo - okazało się, że winien jest luz w przekładni kierowniczej na wałku, na którym zamocowany jest wąs.

 

 

Hmmm a ile cie to kosztowało jeśli to nie wielka tajmnica????

Opublikowano

właśnie sie zastanawiam naprawiać czy kupić używaną.

 

W sobote jade do mechanika niech stwierdziczy to napewno to.

 

Pozdrawiam

Jacek

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Dawno mnie nie było wiec coś dopisze

 

Wymieniłem wszystko co było lóźne w zawieszeniu, wymieniłem amortyzatory poduszki gumy, i nadal jak stuka tak stuka

Opublikowano

widzisz od samego początku źle podszedłeś do tematu, jak robisz zawiechy to wymienia siewszystko całe wachacze a nie po jeden czy dwóch tulejach. Kupiłem komplet wachaczy za 500zł (jak znajdziesz teknoroty to bezie jeszcze taniej) za 400zł amortyzatory 100zł dla kumpla któy mi pomógł to wszystko wymienić. I nie ma problemu, cząstkowe wymiany elementów zawieszenia zawsze kończą się wydanymi pieniędzmi i brakiem jakichkolwiek sensownych efektów.

 

Na moje to poprostu masz końcówkę drążka stabilizacyjnego wytrzepana + lipny amortyzator.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.