Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bardzo polecam wkładkę K&N!!! Stożki chałasują a wkład jest idealny, na wolnych go nie słychac a jak depniesz to wydobywa sie miły pomrum spod maski. No i moc jest wieksza! Mam automat i poczułęm od razu przy ruszaniu, zrywniej staruje. Generalnie wszystko jest na +. No i teoretycznie przy spokojnej jeździe powinien mniej palić.

Pozdo

Opublikowano

Powiem tak:

W moim V8 4.0 po ząłożeniu wkładki K&N odczułem ZNACZĄCĄ POPRAWE!!!

Kolega założył do E30 316 i nie było zbytnio odczucia przyrostu mocy.

Wniosek: czym większy silnik tym więcej korzyści!

Pozdo!

Opublikowano
Z pół roku temu włożyłem wkładkę K&N do swojej e39. Faktycznie, przy wyższych obrotach słychać jak silnik ssie powietrze, ale nie licz na wyraźną zmianę brzmienia. Moc nie wiem czy wzrosła, z tego co pamiętam to mimo ze bylem pozytywnie nastawiony, żadnej różnicy nie zauważyłem. Spalanie też się nie zmieniło. Generalnie, sporo czytałem na necie, niektórym daje to przyrosty rzędu 1-2KM (błąd pomiarowy), niektórym nic... Pojawiają sie też dyskusje na temat przepuszczalnosci syfu przez te wkładki, drobinki kurzu zatrzymują ponoć gorzej niż papierowe, a jeśli to prawda, to silnik sie z tego na pewno nie cieszy ;) Generalnie, wkładka sporo kosztuje, do tego musisz w przyszłości kupić olej do smarowania, płyn do czyszczenia itp itd, a efekty nie powalają na kolana... Twoja decyzja ;)
Opublikowano
... do tego musisz w przyszłości kupić olej do smarowania...
, który to powoduje zaolejenie elementów pomiarowych przepływomierzy płytkowych i przekłamania w pomiarze zasysanego powietrza.
peace & love
Opublikowano

A zakładał ktoś wkładke Pepercros jest prawie połowe tańsza i jeszcze ma gąbke od spodu,

co do tego zaolejania przepływki to się mylisz mase motocykli enduro ma właśnie filtry pow. do czyszczenia i smarowania tym mazidełkiem i kuż,piach,błoto i takie coś spełnia swoje zadanie a przepustnica w gaźniku podciśnieniowym to nie klapa w przepływce.

Opublikowano

Powiem tak:

W moim V8 4.0 po ząłożeniu wkładki K&N odczułem ZNACZĄCĄ POPRAWE!!!

Kolega założył do E30 316 i nie było zbytnio odczucia przyrostu mocy.

Wniosek: czym większy silnik tym więcej korzyści!

Pozdo!

 

a co mozna odczuc przy 1,8?? :duh:

Opublikowano
a moze jak sie zmieni stary, zapchany zabrudzony filtr powietrza na inny, niewazne jaki, ale czysty i przepuszczalny to osiagi sie poprawiaja ? :norty:
Opublikowano
co do tego zaolejania przepływki to się mylisz mase motocykli enduro ma właśnie filtry pow. do czyszczenia i smarowania tym mazidełkiem i kuż,piach,błoto i takie coś spełnia swoje zadanie a przepustnica w gaźniku podciśnieniowym to nie klapa w przepływce.

Możesz wyjaśnić co miałeś na myśli? Czytasz ze zrozumieniem?

peace & love
Opublikowano

Zbichu miałem na myśli to że ten preparat nie przedostaje sie poza filtr.

I nie jest to olej po spryskaniu filtra zostaje na nim lepki nalot ktury łapie wszystkie pyły.

Opublikowano

Teraz rozumiem :wink: Bo nie wiem co z tym wspólnego miała klapa starej przepływki.

Firma K&N zarzeka się, że ich filtry prawidłowo użytkowane nie uszkadzają "gorącego filmu" w przepływkach. Otrzymują także dużo listów od dealer'ów aut z pretensjami, że ich produkty są przyczyną uszkodzeń przepływki.

Przykładem z życia wziętym jest przypadek mojego znajomego. któremu serwis nie uwzględnił gwarancji na przepływomierz gdy okazało się po otwarciu puchy filtra, że siedzi tam K&N mokry od oleju do czyszczenia. A kumpel tak dbał o czystość filtra :norty:

Reasumując; nie powinno nic stać się złego jeśli użyjemy sportowej wkładki renomowanej firmy jaką jest K&N byle nie przesadzać z jej czyszczeniem.

peace & love

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.