Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od niedawna posiadam e36 320, kupilem z niemiec, dzis chcialem wymienić swiece... odkrecam te plastiki wszytkie, potem te kwadratowe "cos" nad swieca... patrz w kazdej komorze jakas tłusta substancja, wyglada mi na olej i nie smierdzi benzyna... co moze byc tego powodem ? przy okazji dodam ze od niedawna mam w bmw falujace obroty... czyli zaczely sie problemy.... BMW - bedziesz mial wydatki :D
Opublikowano

Witam

 

Musisz wymienic uszczelke pod deklem zaworow orginalna kosztuje 140 PLn + wymiana 40 PLN. i powinna byc dobrze

 

Pozdrawiam

 

MAC

MAC
Opublikowano
nie tyle uszczelke co wlasnie uszczelniacze tulei na swiece (gniazd) nowe w InterCarsie kosztuja ok 30 pln za sztuke.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Koledzy moje swiece w e36 328 takze sa jakby od oleju, czy to moze byc przyczyna falowania obrotow i gasnieciem silnika? Ktora uszczelke trzeba konkretnie wymienic?
Opublikowano
tak wlasnie na tym rysunku - zapomnialem wkleic linka - a czy to jest przyczyna .... niby moze byc...najlepiej jak wymienisz i zobaczysz

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
to że masz świece w oleju z wieżchu to jeszcze nie tragedia, ale najgorsze jest to że fajka gumowa jest zaolejona, a olej niszczy gumę i może dostawać przebicia więc to może byc przyczyna falowania, ale moim zdaniem to raczej bys odczuł dolegliwość silnika przy pełnym obciażeniu wtedy iskra dużo trudniej przeskakuje i jak jest słaby izolator to przebija do masy

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
tak mówie o fajce świecy, nie chodzi mi o to że olej Ci wywala zpod świecy bo to było by nie dobrze, tylko że Ci ścieka i stoi w głowicy (tam gdzie świece) z powodu nieszczelnych oringów pod deklem zaworów ten nr 3 na rysunku

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Koledzy moje swiece w e36 328 takze sa jakby od oleju, czy to moze byc przyczyna falowania obrotow i gasnieciem silnika? Ktora uszczelke trzeba konkretnie wymienic?

 

Witam, wymieniłem wczoraj świece, każda "fajke itd" bardzo dokładnie wyczyściłem z oleju w beznynie ekstrakcyjnej, pokrywe zaworów dokręcił mi troche mechanik kluczem dynaometrycznym, zobaczymy jaki bedzie tego efekt, po przejechaniu okolo 100-200km, jak narazie obroty przestały falowac, silnik szybciej i plynniej wchodzi na obroty i ogolnie jest OK :D

Opublikowano
a mozesz cos wiecej napisac o tym falowaniu? bo mi nawet gasnie a olej mam tylko na gwincie swiecy na fajkach nie mam oleju zas mam podobny problem i walcze z nim 4 miesiace moze to jest to, moze jeszcze jakies uwagi odnosnie wymiany tej uszczelki?
Opublikowano
Co do falujących obrotów to dokładnie nie wiem, kupiłem bmw http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=37013980 , zrobiłem nim naraize około 300km, ostanio zaczeły mi falować obroty ( po rozgazniu silnika oborty rosna i spadaja a czasmi nawet zgasł) wymieniłem olej, filtry, przyszedl czas na świece, odkręcam wszystko patrze gniadza zaolejone, no cóż podjechalem 2 autem po mechanika znajomego, obejżał, powiedział ze dokreci mocniej pokrywe zaworów a jak to nie pomoże to do wyaminy uszczelki od gniazd świec oraz przy okazji od pokrywy zaworów, kazał mi wszystko odtłuscić od oleju itd co uczyniłem, załozyłem nowe świece ( NGK Vline 20) i autko chodzi :) zobaczymy co będzie dalej :)
Opublikowano
Podlącze się do tematu falujących obrotów. U mnie jest podobny efekt, mam mokry gwint na swiecach a dodam ze wszelkie uszczelki i uszczelniacze są nowiuskie. Najlepsze zaczelo się dziac na stacji benzynowej. Zalalem jakies paliwo, przejechalem 10m i nagle wybuch z pod maski jakbym mial instalacje gazową (Dobrze ze jeszcze mialem jeden gwizdek od bylej instalacji bo raczej byloby po przeplywce) Od tamtego czasu ciągle falują obroty ale tylko w momęcie dojezdzania na luzie do skrzyzowan, jak juz auto stoi to jest w miare dobrze z tym tylko ze cala buda się trzesie. Po tamtym zdazeniu rozebralem caly uklad dolotowy ale nie znalazlem zadnego rozszczelnienia, silink krokowy poszedl do czyszczenia no ale dalej jest to samo. CO SIĘ MOGLO STAC I JAK Z TYM WALCZYC?
Opublikowano
Zobacz moj post, walcze z falowaniem obrotow od wrzenia, u mnie uszczelka pod pokrywa tez jest ok, te dookola swiec tez ok, mysle ze wybuch mogl rozszczelnic uklad dolotowy , moze jakas gumka puscila, u mnie nieszczelnosc byla na oringu uszczelniajacym rurke od mieczyka stanu oleju, zapraszam tu http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=4138&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=bardzo%20dziwne poczytaj co jeszcze strawdzic, ja jestem na etapie podmiany steronika silnika , powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.