Skocz do zawartości

GAZ DO E36 prosze o pomoc!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam pytanko może już było na forum ale strasznie zależy mi na czasie i ktoś bedzie mógł mi pomóc.Mam BMW e36 1,8 touring i chce zamontować gaz moje pytanie to jaki słyszałem że sekwencyjny jest najlepszy ale troche drogi jak na moją kieszeń czy jest jakaś duża różnica miedzy zwykłą a sekwencyjną instalką i czy ktoś może mi polecić jakiś dobry a nie drogi warsztat gdzie montują gaz w Poznaniu albo w okolicach.dzięki i pozdrawiam. :D
Opublikowano
Tak sekwencja to najlepszy wybór. Co prawda masz silnik 8 zaworowy ale i tak bym nie ryzykował z gazem na śrubkę.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
czy jest jakaś duża różnica miedzy zwykłą a sekwencyjną instalką

 

hmm.... czy jest duza roznica , powiem Ci tak roznica jest ogromna

to są odrebne dwa rodzaje instalacji

powinienes zalozyc sekwencje ale (nie polecam ale mozna ) mozesz wsadzic zwykly gaz i tak bedzie chodzic

Opublikowano

w zakladach montujacych instalacje osoby znajace sie na rzeczy (i nie nastawione na zysk wszelkim kosztem) nie podejma sie montazu zwyklej instalki do twojego silnika.

 

za 3000,- zalozysz porzadna instalke (chociazby brc) osiagi takie jak na benzynie, spalanie minimalnie wyzsze lub takie same jak na benzynie (zalezy w jakim cyklu wiecej sie poruszasz) no i bezproblemowa eksploatacja a nie jakies regulacje co kilka tysiecy km...

Opublikowano

Popieram. Do twojego 1,8 nadaje sie zwykła II generacja, ale musisz sie liczyc z tym ze auto straci na mocy na gazie i na benzynie przez ingerencje w dolot powietrza. Jesli nie zalezy Ci na osiągach a na cenie to spokojnie mozna tylko pamietaj ze musisz miec super dobre przewody zapłonowe i swiece a najwazniejsze - ktos kumaty musi to LPG zakładac.

Biorąc pod uwage koszty to taka wersja jest w przedziale 1,6 - 1,8 tyś zł i naprawde warto sie zastanowic nad sekwencją nawet jakąs tanią bo mozna ja miec do silnika 4 cyl. od 2,2tys ale powiedzmy ze 2,5 tys bo to co najtansze to bywa problemowe. Napewno zyskujesz wtedy bo nie ma takich strat mocy i spalanie sie nie zmienia a przy wzykłej spalanie LPG do PB jest wieksze o 10-20%. Do tego dochodzi zawsze ryzyko jakiegos wystrzału no i czestsze regulacje a po 2 latach lubi wysiąsc parownik.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
dzieki za podpowiedzi przejrzałem też inne strony na temat gazu każdy pisze że sekwencja jest najlepsza a wie ktoś gdzie jest dobra firma w Poznaniu lub w okolicach która zakłada gaz sekwencyjny.dzięki i pozdro.
Opublikowano
Kolego ja od roku jeżdze na sekwencji ze sterownikiem STAG-300 za 2500zł i naprawde nie mam z nią żadnych problemów. Zrobiłem na niej jakies 33 tkm i tylko robie okresowa regulacje, ewentualnie wymiana filterka i nic poza tym . Za to podjeżdzasz pod dystrybutor i masz banana na twarzy :lol:
Opublikowano
Nie wiem ktory z uzytkownikow piszacych do tej pory ma u siebie gaz 2 generacji a ilu o nim tylko slyszalo. Zwykle co nowsze to mowia ze lepsze i tak sie klepie ze sekwencja lepsza bo nowsza, moze i lepsza ale czy ta lepszosc warta roznicy ceny, zwlaszcza ze auto zmienia sie srednio co 3-4 lata i czy ta impreza sie zwroci?! Ja mam 2 generacje w M43 (kupilem juz z instalacja) i nie mam z nia najmniejszych problemow. Pale i jedzie jak zloto. Muli nieco na niskich obrotach ale od 2 tysiecy kreci pieknie az po kres mozliwosci. Zero strzalow i innych "mitow z opowiesci"... A jak chce by ladnie ciagnal od dolu to dorzuc BLOSa i bedziesz jezdzil tanio bez wiekszej utraty parametrow silnika a nie wydasz na te impreze 3000 wzwyz... Pozdrawiam!
Opublikowano
Mam kolesia ktory założył w zeszłym roku gaz 2 generacji i narazie nie narzeka oprócz kiedy rozregulowało sie cos bo zaczeła mu palic 16l gazu pojechał na regulacje i jest ok.
Opublikowano

Kolego z plusów instalacji sekwencyjnej masz tak:

- mniejsze spalnie niż na 2 gen. (minimalnie wieksze niz na benzynie)

- nie masz strat mocy

- nie ma mowy o tym, że "coś" ci kichnie w dolot

- z tym to akurat nie wiem, ale podobno mniejsza mordownia dla silnika

- nie musisz tak pilnowac wymiany swiec i kabli WN, jak to ma miejsce w 2 gen.

 

Nie wiem wiec czy warto inwestowac w 2 gen. Roznica kilkaset zlotych, ale pomysl czy faktycznie oszczedzisz, jak Ci np z dolotu zrobi puzzle trójwymiarowe. Dobry warsztat jak ktoś wyzej pisal nawet sie nie podejmie zalozenia 2 gen. w BMW, tak też bylo i w moim przypadku. Załóż nawet najtansza sekwencje, ale w dobrym warsztacie i gwarantuje, że bedziesz zadowolony.

Opublikowano
moja siostra ma 1,8i ma gaz 2 gen pali jej srednio 15 litrow po miescie trasa 10 i niema zmiluj ze mniej- do tego czeste strzaly - raz jej rozwalilo przeplywomierz, do tego dochodzi regulacja co pare tys km i naprawde zaluje, ze niema sekwencji a rocznie robi ok 30 tys wiec by sie wmiare szybko zwrucilo
Opublikowano
Nie bede sie zabijal o 2 generacje, mowie tylko jak jest u mnie... Szczerze powiem ze szukajac samochodu orientowalem sie w cenie instalacji i nikt z Krakowa nie powiedzial mi mniej jak 3 tysiaki, szlo tylko w gore od 3000 wiec przy 1800 za 2 generacje to jest duza roznica, ale jakbym mial do zalozenia sekwencje za 2200 to pewnie i bym sie skusil bez myslenia... U mnie dziala bez problemow i oby jak najdluzej a kazdy sam musi podjac decyzje co woli... Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.