Skocz do zawartości

Drgania silnika przenoszą sie na karoserię


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam mały problem. Jakiś czas temu zrobiłem swap'a i wstawiłem sobie do E30 Touring silnik M42. Do niedawna jeźdiłem z silnikiem zamocowanym na poduszkach od M40 ale były za niskie i na dziurach silnik potrafił dobić do maglownicy. Zmieniłem poduchy na orginalne od M42 - są to podobno takie poduszki hydrauliczne - jakieś gumowo-olejowe - i po tej zmianie jak zapalę silnik to czuje drgania na kierownicy i trochę na karoserii. Dlaczego ?? Silnik nigdzie nie dotyka Sprawdzałem to kilkukrotnie. Co ciekawe jak podniosę mu trochę obroty (dodam gazu) to drgania znikają. Ale jak stoje na światłach to mnie szlag trafia. Dodam jeszcze ze poduszki sa zamocownae lekko pod kątem bo mocowanie w karoserii nie do końca pasowało - czy to może być przyczyną - nie chce nic sugerować !

 

Co to może być ? Może macie jakieś pomysły ?

 

Pozdrawiam

Horsepower sells cars, but torque wins races
Opublikowano
te poduszki ktore masz teraz sa po prostu twardsze - wiec i dragania teraz wyczuwasz - moze masz delikatnie za niskie obroty na biegu jalowym ??

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Bardzo dziękuję 'sarna1'.

 

Tego sie obawiałem. A masz może pomysł czy można coś zrobić ( zakładając, że to nie wina niskich obrotów ) by to poprawić. Nie sądze by u kogoś w iS'ie tak telepało samochodem. E36 tez ma takie poduszki i tam nie sądze by to sie czuło. Ma ktoś jakis pomysł .. może ..

 

Normalnie tracę radość z jazdy :(

Horsepower sells cars, but torque wins races

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.