Skocz do zawartości

przerywanie przy przyspieszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam może ktoś wje co to może byc od jakiegoś czasu niezawsze ale często jak chce przyspieszyc albo ruszyc szybciej to strasznie przerywa i nieprzyspiesza jak wejdzie na obroty to jest ok nawet na luzie jak sie doda gazu to słychac przerywanie i jeszcze gdy jedzie sie szybciej i doda sie gazu to jakby chamował. Komputer nic nie wykazuje mechanik tez niewie co to moze byc przeczyscił mi przepływke wymienił sąde i tak samo jest. Czy moze to byc wina kabli zapłonowych i jak to mozna sprawdzic bo one troche kosztują
Opublikowano
Kolego nie jestem pewien jak to koło sie nazywa ale napewno masz przestawiony kąt na kole tylko kurcze nie wiem chyba pasowym. Komputer nic nie pokaze. zapytaj dobrego mechanika gdzie tam jest takie ustawienie pod danym kątem lub ktos z forum moze bedzie wiedzial. Ale napewno to to.
http://img299.imageshack.us/img299/402/zegaryod9.jpg
Opublikowano
Akurat tak sie zlozylo ze byl u mnie wczoraj wujek ktory mial taki problem i nigdzie nie wiedzieli w czym problem. Tyle ze ja jednym uchem sluchalem jak on to mowil.
http://img299.imageshack.us/img299/402/zegaryod9.jpg
Opublikowano
Kolego właśnie mam identyczny problem ale w 323i, po większych oględzinach wyszedł błąd czujnika położenia wału korbowego. Co ciekawe po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta komputer błędu nie pokazywał, dopiero jak trochę sobie poprzerywał to wyskakiwał błąd.
Opublikowano

Wogóle nie rozumiem rozumowania niektórych z forumowiczów!!!

Jeśli coś było wcześniej ok, i teraz zaczyna szwankować to czemu widzę bzdurną opinię o przesunięciu zapłonu na kole? Silnik ma łańcuch, to raz, dwa że najpewniej przebija zwyczajnie cewka... fajka pęknięta (często u nasady świecy). Najdalej byłbym od uszkodzonych kabli WN.

Wjedź na kompa, sprawdź wszystkie błędy, może to jakiś czujnik , np. wałków rozrządu, jednak to raczej objawia się zajączkowaniem silnika (jakby odcięcie paliwa).

Sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej - może zawór puszcza.... eh można by tak długo :-)

Opublikowano

drogi Kolego,

 

przede wszystkim gdzie ty masz kable wys. napięcia w tym samochodzie. Odpowiedz mi bo ja nie wiem może jaki masz model ;)).

 

Kiedyś miałem problem ze swoją E36 coupe 2,0 R6. Wyglądało to w ten sposób. Powyżej 4 tyś obrotów na 1,2 i 3 biegu ewidentnie nie pracował na wszystkich cylindrach (a mam 6), czyli straszny spadek mocy. Co zrobiłem? Od początku... to co powinien zrobić każdy mechanik

1. sprawdzić świece / czy nie są okopcone etc.

2. sprawdzić cewki (i na pewno nie na komputerze bo on ci nic nie wykaże)

3. może po prostu wymienić filtr paliwa / może woda w zbiorniku paliwa, w tedy profilaktycznie proponuję zalać płyn absorbujący wodę z paliwa

4. kompresję na cylindrach

 

de facto jeżeli masz klucze i trochę pijęcia to sam to zrobisz

 

mi nie pomogło nic z tych rzeczy, więc poszedłem dalej... miałem wrażenie jakby zapiekł mi się pierścień, ale nie....

 

idę dalej... podnosimy klawiaturę i po prostu pod cylindrem pękła sprężynka (koszt około 15zł), ale dodatkowo jak już podnośimy klawiaturę to wymieniamy olej. pół syntetyk.

 

pamiętaj o jednym o CEWCE. ona albo działa albo nie. a jeżeli by już nie działała to po prostu cały czas by słabo jechała.

 

Pzdr.,

Opublikowano
drogi Kolego,

 

przede wszystkim gdzie ty masz kable wys. napięcia w tym samochodzie. Odpowiedz mi bo ja nie wiem może jaki masz model ;)).

 

Kiedyś miałem problem ze swoją E36 coupe 2,0 R6. Wyglądało to w ten sposób. Powyżej 4 tyś obrotów na 1,2 i 3 biegu ewidentnie nie pracował na wszystkich cylindrach (a mam 6), czyli straszny spadek mocy. Co zrobiłem? Od początku... to co powinien zrobić każdy mechanik

1. sprawdzić świece / czy nie są okopcone etc.

2. sprawdzić cewki (i na pewno nie na komputerze bo on ci nic nie wykaże)

3. może po prostu wymienić filtr paliwa / może woda w zbiorniku paliwa, w tedy profilaktycznie proponuję zalać płyn absorbujący wodę z paliwa

4. kompresję na cylindrach

 

de facto jeżeli masz klucze i trochę pijęcia to sam to zrobisz

 

mi nie pomogło nic z tych rzeczy, więc poszedłem dalej... miałem wrażenie jakby zapiekł mi się pierścień, ale nie....

 

idę dalej... podnosimy klawiaturę i po prostu pod cylindrem pękła sprężynka (koszt około 15zł), ale dodatkowo jak już podnośimy klawiaturę to wymieniamy olej. pół syntetyk.

 

pamiętaj o jednym o CEWCE. ona albo działa albo nie. a jeżeli by już nie działała to po prostu cały czas by słabo jechała.

 

Pzdr.,

 

 

Kable WN w 6-cylindrówce: Chodziło o kable sygnałowe podające 12V.

Co do cewki - to faktycznie, albo nie działa albo działa, jednak jej przebicie wyraźnie objawia się rwaniem podczas jazdy/przyśpieszania.

Jeśli chcesz by Ci to udowodnić to zapraszam do mnie, akurat mam ten problem. Chwilowo auto stoi na robocie głowicy, potem zabiorę się za wymianę fajki która jest u nasady pęknięta na około 10mm. O świecach nie pisałem, bo to oczywiste by je sprawdzić. Co do kompresji ; niestety badanie kompresji może wcale nie udzielić odpowiedzi na nurtujące pytanie. U mnie wszystkie cylindy miały po 14bar, jednak prawie wszystkie zawory wydechowe miały wypalone gniazda (przed chwilą oglądałem naprawioną głowicę).

 

Co do kolegi od problemu :) : kolego, jeśli chcesz wyeliminować cewki to poprostu kup w markecie ISOL (izolator elektryczny) w sprayu, wypryskaj wszystko i przejedź się. Isol kosztuje chyba 9-10 pln ;) Poza tym jak praca na jałowym, jak praca wydechu (głośny? pyrka czy chodzi stabilnie cicho?)

Opublikowano
znajomy doszedł co to za przyczyna w łączniku była dziurka i wymienił jutro jade go odebrać i zobaczymy czy to było to

 

W jakim łączniku? Chodzi o rurę gumową przepływomierz => przepustnica?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.