Skocz do zawartości

E36 kilka problemow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. W momencie gdy dodaje lekko gazu na jałowym biegu auto dziwnie sie trzęsie obroty dodają się jakby nierówno ( bez względu na o czy silnik ciepły czy zimny oraz jaka temp. na dworze ) .

2. Auto od około 2500 wydaje niesamowity ryk oraz jakieś metaliczne dźwięki nie wiem jak to nazwać :(.

3. Gdy Wrzucam luz raz jest 850 obrotów raz 1000 raz znowu inaczej nie skaczą , utrzymują się na tym poziomie tylko za każdym razem jest inna wartość :mad2: .

4. Jak jadę po dziurach i puszcze kierownice to kręci się lekko " sama " .

5. Kiedy wrzucę na luz i jadę od około 50 na godzinę to auto na dziurach strasznie " Pływa " zarzuca tyłem :(.

6. Kiedy kręcę kierownicą nie piszczy ani nic , dopiero jak dociągnę do końca skręt kół to zaczyna niesamowicie piszczeć coś z silnika :P.

7.Kiedy włączę wycieraczki na 1 biegu jest normalnie czyli " wytrze chwila przerwy i od nowa) na drugim jest znowu to samo :( a powinien wycierać cały czas tylko powoli i na 3 biegu jest znowu dobrze czyli cały czas tylko że szybko

Proszę o jakieś porady co to może być , Silnik to 1.8i M40 BMW e36 rok 1991 . Ew. co mógłbym zrobić sam jako początku mechanik - samouk hehe :P. :mad2:

Grass , Gas or Ass - Nobody Rides For Free .


Moja Buma :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=94528&highlight= Sprzedana !

Opublikowano

3. Silniczek krokowy - wyczyścić, ewentualnie sprawdzić przepływomierz.

 

4. Sprawdzić geometrie układu kierowniczego i ewentualne luzy.

 

5. Sprawdzić luzy w zawieszeniu

 

6. Naciągnąć pasek od wspomagania - 100% pomoże

Opublikowano
zrob reset kompa tutaj skopiuje link on uzytkownika "FRANK" mi akurat bardzo pomogl a mialem podobne dolegliwosci w silniku jak Ty a mam taki sam a co do wycieraczek owszem na 1 biegu jest wytarcie i odpoczynek a na 2 biegu jak stoisz w miejscu np. na swiatlach czy cos podobnego jest tak samo wytarcie i odpoczyneka ale jak jedziesz powinno juz wycierac caly czas przynajmniej tak u mnie jest. na falujace obroty silnik krokowy albo sonda.... i takie tam
Opublikowano

To ja się jeszcze dołącze do pytania:

 

- mianowicie na 2-3-4 biegu w okolicach 3 tys. obrotów czuć jakby zmianę odgłosu z tłumika, coś w rodzaju wibracji. Jak dodam więcej gazu to ok. 3,5tys. wraca do normalnego dźwięku. Tłumik mam oryginalny ale sam wymieniałem i może coś trzeba jeszcze sprawdzić? Tłumik wymieniłem pod koniec czerwca a problem jest od miesiąca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.