Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak sie kupuje BMW to pierwsze skrzypce graja emocje a nie rozsądek... dobrze że koleś sie najpierw popytał na forum... ja rade Ci 1.8 a tego względu że jeździ o wiele lepiej jak 1.6 i nie spala tyle co 2.0, dla mnie wybór silnika 2.0 to porażka bo spalanie jak w 2.5 a pod wzg dynamiki nie ma szans... takie moje zdnie tak na marginesie...

 

bierz 318i lub 318is ale to już tylko w coupe pewnie znajdziesz (było kilka sedanów ale tak jak pisze "kilka" hehe)

do coupe troche graty są droższe ale za to jaki tyłeczek sexowny :mrgreen:

 

mój wybór na wiosne e36cp z isem... jeździłęm 2,5 w e34 pare miechów to nie na moje możliwości takie spalanie, a lubie przycisnąć jak każdy chyba a na wahe sam musiałem kombinować...

Opublikowano

Zabic mozna sie i na wrotkach.

Bardzo czesto samochod z nadwyzka mocy jest bezpieczniejszy, bo np. umozliwia plynniejsze i bezpieczniejsze wyprzedzanie (szczegolnie w warunkach naszych 'sciezek').

Przewaznie ma tez mocniejsze hamulce i lepsze zawieszenie.

No i czesto kierowcy z duza moca nie maja kompleksow na drodze i nie musza wszystkim udowadniac, ze wprawdzie nie maja szybkiego samochodu, ale za to potrafia szybko wywolac skok adrenaliny u wszystkich uczestnikow ruchu.

Zdecydowanie wazniejsze od tego, czy sie ma 50, 150 czy 300 koni, jest to, czy sie ma troche oleju w glowie. Nie kazdy 18-latek to wariat, ktory chce sie zabic na pierwszym drzewie, tak jak nie kazdy 40-latek, to stateczny i odpowiedzialny ojciec rodziny.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Ja polecę Ci mimo wszystko silnik 2,0.

Miałem 2 E34z takim silnikiem a teraz mam 2,5 i różnica w mocy jest odczuwalna.

B20 mułem nie jest-w razie czego potrafi naprawdę sprawnie przyspieszać(nie jeden się zdziwił).Do nauki będzie w sam raz-wyczujesz moc.Jak już sie poduczysz to sobie kupisz 2,5.Ewentualnie właśnie 1,8is.

Zauważ,ze mówiąc o silniku 2,0 mówię o E34,a więc w lżejszej E36 moc będzie jeszcze bardziej odczuwalna.

Pzdr

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
W E36 sedanie wybór silnika jest trochę bardziej skomplikowany niż w coupe. W tym drugim według mnie, jeśli ktoś nie ma zbyt dużo kasy na utrzymanie autka i nie chce zakładać gazu to idealny jest 1.8Is. Wprawdzie to muł, ale takie same osiągi ma 2.0, a koszty paliwa, opłat itp. jednak mniejsze. W sedanie pomiędzy zwykłym 1.8 a 2.0 nie ma nic (poza niewielką ilością Is-ów), a E36 z silniczkiem 1.8 to już niestety jest bardzo słabe autko i w porównaniu nawet do 2.0 wypada średnio (dochodzi jeszcze dźwięk R6 i kultura pracy), dlatego wybór nie jest taki oczywisty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.