Skocz do zawartości

Blos - przepływomierz z e38 - wasze opinie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

przymierzam się do wstawienia blosa do swojej instalacji II gen. na "kompie"

przy okazji tej czeka mnie wymiana przepływomierza.

 

Mam dwa pytania, no może troszke więcej ale to z czasem ;-)

 

1. Przepływomierz z E38 z silnika 3.0 V8 da się podpiąć do silnika M30B30? Jak przerobić to aby taki pasował? Czy wogole sie da?? Jak taki przepływomierz się zachowuje podczas strzału gazu?? tez się rozsypie??

 

2. BLOS jaki zastosować do niego parownik żeby autko miało wydajność zbliżoną do Pb ?? niektorzy twierdzą że tak jest dlatego właśnie moje pytanie tyczy się parownika, jaką musi mieć wydajność aby to wszystko prawidłowo pracowało??

 

Czy ktoś z was ma tak przerobione autko? jeżdzi na blos'ie :-) proszę o opinie i pomoc

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

ad.1. Jest możliwość takiej przeróbki. Podczas strzału większa jest szansa, że ten przepływomierz przeżyje lecz odpowiednio mocny strzał bez problemu go zniszczy.

ad.2. Najlepszy parownik to OMVL R90. Jednak będzie to pracowało zaledwie dostatecznie.

 

Miałem tak przerobione auto i zapewniam cię. Zostaw to bo szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. Albo jeździj jak dotychczas lub pozostaje ci jazda na benzynie lub przeróbka na IV generację jeśli robisz dużo km.

peace & love
Opublikowano
ad.1. Jest możliwość takiej przeróbki. Podczas strzału większa jest szansa, że ten przepływomierz przeżyje lecz odpowiednio mocny strzał bez problemu go zniszczy.

ad.2. Najlepszy parownik to OMVL R90. Jednak będzie to pracowało zaledwie dostatecznie.

 

Miałem tak przerobione auto i zapewniam cię. Zostaw to bo szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. Albo jeździj jak dotychczas lub pozostaje ci jazda na benzynie lub przeróbka na IV generację jeśli robisz dużo km.

 

A do IV generacji jaki parownik? Obecnie mam dwukomorowy OMVL i mam wrażenie że nie wyrabia pod czerwonym polem... wg marketingu starcza on do 230 KM a wiadomo jak z tymi danymi co podają producenci... to w idealnych warunkach, seryjnie mam 211 i wycięty katalizator co może coś daje może nie... chciałbym założyć CHIP-a ale na gazie to będzie tragedia chyba...

 

Na niskich obrotach czy gaz czy benzyna nie czuje, w Econo jak depne też nie czuje... ale na Sporcie jak się jeździ do czerwonego pola niestety czuć.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
ad.1. Jest możliwość takiej przeróbki. Podczas strzału większa jest szansa, że ten przepływomierz przeżyje lecz odpowiednio mocny strzał bez problemu go zniszczy.

ad.2. Najlepszy parownik to OMVL R90. Jednak będzie to pracowało zaledwie dostatecznie.

 

Miałem tak przerobione auto i zapewniam cię. Zostaw to bo szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. Albo jeździj jak dotychczas lub pozostaje ci jazda na benzynie lub przeróbka na IV generację jeśli robisz dużo km.

 

 

Pytam dla tego ze mam przeplywomierz do wymiany i się zastanwaiam czy kupic standardowy ( ktory i tak padnie po strzale co spowoduje ze 500zl pojdzie sie ehh) czy kupic od nowszego silnika ktory jest tanszy :-)

 

Sam już niewiem :/ niewiecie ile moze wyniesc przerobka instalacji np na STAG300 lub cos podobnego??

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

 

No właśnie? I drugie pytanie... czy są reduktory "do sekwencji" i do pozostałych? Czy każdy wydajny można zastosować w sekwencji?

 

P.S.

 

NIrVaNA sprzedałeś to 730i które było na Allegro? Kumpel był nim zainteresowany, ale miał przejściowe problemy z kasą i nawet nie pytał...

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

tak sprzedałem pewnie chodzi ci o to:

 

www.laizsme.edu.pl/~nirvana/730i

 

czy o to:

 

www.laizsme.edu.pl/~nirvana/735iA

 

a ta 730i jest znowu na sprzedaż koles ktory ja kupil odemnie wystawil ja na sprzedaz po malych przerobkach

 

http://moto.allegro.pl/item259281749_bmw_e32_730_zarejestrowana_okazja.html

 

tylko troszke ja przerobila, ale swoje autko sie zawsze pozna

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
tak sprzedałem pewnie chodzi ci o to:

 

www.laizsme.edu.pl/~nirvana/730i

 

czy o to:

 

www.laizsme.edu.pl/~nirvana/735iA

 

a ta 730i jest znowu na sprzedaż koles ktory ja kupil odemnie wystawil ja na sprzedaz po malych przerobkach

 

http://moto.allegro.pl/item259281749_bmw_e32_730_zarejestrowana_okazja.html

 

tylko troszke ja przerobila, ale swoje autko sie zawsze pozna

 

 

widac golym okiem ze przeróbka została dokonana w poważnym zakładzie tuningowym :mrgreen:

Opublikowano
Sam już niewiem :/ niewiecie ile moze wyniesc przerobka instalacji np na STAG300 lub cos podobnego??

2000zł

No właśnie? I drugie pytanie... czy są reduktory "do sekwencji" i do pozostałych? Czy każdy wydajny można zastosować w sekwencji?

Są to zupełnie inne reduktory.

peace & love
Opublikowano
1. Przepływomierz z E38 z silnika 3.0 V8 da się podpiąć do silnika M30B30? Jak przerobić to aby taki pasował? Czy wogole sie da?? Jak taki przepływomierz się zachowuje podczas strzału gazu?? tez się rozsypie??

 

Jaką średnicę ma ten BLOS ?

Znalazłem tylko 7cm, a to w/g mnie za mało na M30b30.

 

pozdr

Mariusz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.