Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !Czy regulator napięcia znajduje się przy alternat.jeśli nie to gdzie?

Odebrałem alternator z naprawy-podobno ładowanie było w porządku-bardzo mnie to dziwi,poniewaz gdy mierzyłem miernikiem przed demontażem z auta napięcie spadało do 11,00V-wykluczam zwarcie.bezpieczniki są ok.kable tez sie nie grzeją,wydaje mi się ,że ten ,,elektryk''coś kręci!pomocy! :modlitwa:

Opublikowano

Witam,

W moim alternatorze 520i (BOSCH 80) regulator jest przy alternatorze i jest integralną częścią szczotkotrzymacza. Jeżeli u Ciebie też tak jest to elektryk mógł zmienić szczotki i powinno być ok.

Nie napisałeś, czy teraz jest wszystko dobrze (ile cię kosztowała ta praca elektryka).

Jak się przyglądasz alternatorowi - widzisz w którymś miejscu jakiś nowy element (mam na myśli widok zewnętrzny)? - jeżeli nie, to elektryk mógł wymienić same szczotki, a regulator ze szczotkotrzymaczem pozostał ten sam, ale tak jak pisałem, to już może powodować powrót do właściwego ładowania.

Gorzej, jeżeli skasował Cię za szczotki z regulatorem, a wymienił tylko szczotki.

pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Cześć !DZięki za podp.zanim oddałem ten altern. do tego elektr. sprawdziłem szczotki [są ok.]Pierdoła elektryk wymienił łozyska i to bez mojej wiedzy[84zl.]popołudniu zamontuję altern,do auta i pojadę go zabić ,o ile wogóle da się dojechac bez ładowania [regulator jest elementem szczotkotrzymacza]juz sprawdzałem powinien ładować do 14,4V max. :roll2: :hand:
Opublikowano

No ale z drugiej strony, przynajmniej przy okazji jakiegoś grzebania przy alternatorze masz wymienione te łożyska. W innym przypadku mogłoby się okazać, że za miesiąc alternator zacząłby hałasować... Takie czasem jest życie, a teraz masz ewentualny problem z głowy :D

Jeżeli ładowanie będziesz miał dobre, to już go nie zabijaj :D

(wcześniej może jakiś brud dostał się w okolice szczotek)

pozdrowienia

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Jeśli masz wymontowany alternator to popatrz na kumutator. Ja ma 18-latka (E-32) i w tym roku miałem przeboje z ładowaniem i to zagranicą. Wymiana szczotek na nowe nic nie dała bo kumutator miał wyrobione koleiny i szczotki wyskakiwały lub nie kontaktowały. Wymieniłem kumutator + nowe sczotki i działa. Koszt w przeliczeniu na polskie 120 zł - solidny warsztat w Bułgarii (pomocny Bułgar przez całe miasto przeprowadził mnie do tego warsztatu), ale kosztowało to mnie 4 godziny w plecy w trasie powrotnej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.