Skocz do zawartości

blos e38 v8 kto wie czy warto montowac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
sorki ale twierdzicie tak bo mieliscie z tymstycznosc czy dlatego ze wam sie wydaje ?? wiem ze sekwencja jest najlepsza ale niestety mam problem narazie uzbierac 5tys na gaz a robie durzo km imnie jada te auto
Opublikowano
to zmien auto

 

to wartościowa podpowiedź kolegi z gazem II. gen (jak wnoszę z wcześniejszych postów)

 

troche info o blosie sypnłęo się w tym temacie:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=63720&start=15

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Blos wg obecnie obowiazujacych przepisow nie przechodzi przez przeglad na stacji diagnostycznej. Oczywiscie, zdarzaja sie diagnosci, ktorzy cos takiego przepuszczaja, ale nie wiem, czy znajdziesz warsztat montujacy gaz, ktory zalozy Ci blos-a i da papiery, dzieki ktorym bedziesz mogl wbic go w dowod rejestracyjny.

Po prostu: E38 nie jest samochodem stworzonym po to, zeby na nim oszczedzac. Jezeli juz, to trzeba zakladac sekwencje - a i z tym gazownik bedzie sie musial napocic, zeby byla prawidlowo zestrojona.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

co do przegladu niemam najmniejszego problemu a firm zakladajacych w katowicach bolsa tez na peczki znajdziesz:)

Miałem kiedyś w audi v8 4.2l załozony gaz 1gen i chodzil super krecila sie do konca nie bylo ograniczenia na benzynie lecz do teraz nie wiem jak to dzialalo bo nie bylo widac mixera tylko 2 rurki z gazem wchodzace w kolektor dolotowy :D w 2 takiej samej mialem gaz 2gen z mixerem przed kolektorem i to była poraszka wiec jestem zdania ze kazdy gaz dobrze zalozony bedzie smigał:D

Opublikowano
Z przeglądem rzeczywiście nie ma problemu, bo na czas przeglądu możesz założyć aktuator na przewód itd. Odradziłem Ci blosa, bo przerabiałem to u siebie. Między blosem a zwykłym mikserem jest różnica ale między blosem a IV generacją jest przepaść technologiczna.
peace & love
Opublikowano
jestem zdania ze kazdy gaz dobrze zalozony bedzie smigał:D

 

Nie, nie kazdy. Nie ma np. silnika M70, w ktorym gaz II generacji by 'smigal'.

W najlepszym razie jest spora utrata mocy i przy otwartej przepustnicy do oporu zdarzaja sie 'strzaly' w kolektory, nawet przy idealnym ukladzie zaplonowym.

Po prostu instalacja II generacji to dosc 'bandycki' wynalazek. Jedne samochody znosza to lepiej, inne gorzej. BMW akurat gorzej, im nowsze, tym gorzej.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
dzieki wielkie a odp a powiedz mi jak wygladala u ciebie spr z blosem ?

Znajdziesz w kilku postach związanych z blosem kilka moich entuzjastycznych (zbyt entuzjastycznych) wypowiedzi. Podsumowując :

Ogrom czasu poświecony na regulacje, który i tak nie zapewnił mi pełnego komfortu dynamicznego poruszania się z instalacją gazową. Nie udało się zupełnie wyeliminować strzałów w kolektor. Gdybym wiedział, że tyle przepływek wymienię od razu zakładałbym sekwencję. W V8 zakładanie starej instalki chociażby z blosem wydaje mi się niedorzecznością ale "nie spróbujesz, nie zobaczysz". Twój wybór. Jeśli jeździsz dynamicznie, to wcześniej czy później będzie bum i może skończyć się to tragicznie jeśli akurat będziesz wyprzedzał. Osiągi są gorsze, bo blos to jednak zwężka, a instalacja z blosem to przeróbka wtrysku benzyny na gaźnik. Czyli krok milowy w tył. Ustawienie blosa tak aby mieszanka była zbliżona do właściwej to droga przez mękę. O mieszance takiej chociażby jak w II generacji zapomnij. Jedyną jego zaletą z perspektywy czasu patrząc to poprawa osiągów na gazie i benzynie przy zmianie ze zwykłego palnika fi 37mm. Jeżeli nie masz teraz instalki gazowej to po założeniu blosa czeka cię tzw. zmułka. Mogę to zrozumieć tylko w jeden sposób - szukasz oszczędności. Oszcędności te jednak w moim przypadku okazały się żadne , a przyjemność wątpliwa.

Użytkowałem blosa ponad rok i.... niestety był to rok stracony. Przeróbka w 6 cylindrowcu na IV gen. stag300, reduktor KME i inne graty kosztowała mnie 2000 zł minus sprzedany blos, reduktor, sterownik, emulator wyszło 1500zł i powiem ci, że było warto. Dopiero teraz czuję że jeżdżę na gazie jak na benzynie. Nie zwracam uwagi na to, że mam instalację. Pełen komfort psychiczny :D

peace & love
Opublikowano
dzieki wielkie teraz dales mi do myslenia zostanie mi chyba sprzedac autko bo nie mam 4tys na gaz lub zamienic na inne a szkoda mi tyle tez wsadzic jesli nie wiem czy bede mial te autko dluzej niz 3 miesiace:P bo srednio co tyle zmieniam:) pozdrawiam
Opublikowano
z całym szacunkiem, ale popracuj nad ortografią, bo aż zęby bolą, a jeśli chcesz coś takiego wsadzić do autka, to naprawdę lepiej je zmień, bo go szkoda-ale pomyśl nad sekwencją :wink:
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
W najlepszym razie jest spora utrata mocy i przy otwartej przepustnicy do oporu zdarzaja sie 'strzaly' w kolektory, nawet przy idealnym ukladzie zaplonowym.

A w najgorszym razie totalna demolka pod maską łącznie z uszkodzeniem pokrywy silnika a nawet pożarem.

kiedyś


E32 730

E36 318

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.