Skocz do zawartości

problem z odpaleniem gdy cieply


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

zaczne od tego ze mam bmw 316 silnik M 40 i od pewnego czasu pojawil sie problem, a mianowicie wsiadam do samochodu silnik zimny odpalam, jezdze bez problemu w momecie gdy go zgasze i dopalam tak plus minus do 1minuty tez jest wszystko ok. Problem pojawia sie dopiero gdy samochod postoi chwile i chce go odpalic jeszcze na cieplym silniku wtedy zonk musze krecic i krecic zanim samochod zaskoczy. Wymienilem swiece, przewody i dalej to samo. Ma ktos jakis pomysl co dalej hmmmm???

Z gory dzieki za wszelkie porady i sugestie.

Pozdrawiam

Opublikowano

elo

ja sie borykam z tym problem.

musisz wymienic regulator cisnienia paliwa bo on zalewa kolektro i dlatego music na cieplym go krecic i krecic.

na poczatek wez przetnij ten wezyk i go zatkaj z dwoch stron i odrazu zobaczysz roznice....

ale regulator musisz zmienic

ja wlasnie szukam i nie moge znalezc i chyba od volvo wloze.....

 

borykam siejeszcze z nierownymi obrotami ale mechanik powiedzial ze to moze tez byc od tego leguratora wiecie moze czy prawda??

pozdro

Opublikowano

moze byc jeszcze silnik krokowy z tymi obrotami...

a z tym zapalaniem to napewno regulator cisnienia paliwa.....

przeciales ten wezyk i zatkales obydwie dziurki??

bo ja tak zrobilem i mi teraz gra i czekam az znajde ten regulator.....

Opublikowano

http://images33.fotosik.pl/16/41ae9a9366df38f8.jpg

Więc to jest ten regulator. Tak? Więc chciałbym go sprawdzić. Może to jednak jego wina z tym zapalaniem. Tylko że mam gaz(sekwencje) i tam jest jak widać na zdjęciu założony trójnik. To mam zaślepić te 3 wężyki :?: Czy zaślepić tylko ten co idzie do tego regulatora :?:

Opublikowano

tak to jest ten regulator....

a ja mam tez gaz ale nie sekwencje... i tylko jest jeden wezyk z tego regulatora do kolektora wiec ja go na pol przecielem i zatkalem dwie dziurki takze w twoim przypadku nie wiem ale chyba wystarczy zatkac ta dziurke od regulatora bo tam paliwo cieklo i zalewalo sie przy cieplym i dlatego ciezko odpalal....

Opublikowano
hmmm interesujaca teoria tak wiec tez mam zamiar zatkac ten wezyk tylko powiedz mi kolego pyskaty00 czym to zatkales??? nie chcialbym czegos spier...... :)
Opublikowano
kryters zaslonilem ten przewod i powiem tak jakis wielkich zmian nie zauwazylem malo tego teraz jeszcze na zimnym czasami samochod ma problem odpalic echhh i teraz to jest dopiero zagadka :-/
Opublikowano

Witam

 

Panowie i raz jeszcze przyjrzalem sie temu regulatorowi cisnienia i faktycznie w momeci gdy mialem odpalony samochod i zdjalem ten przewod gumowy i co widze tryskajace paliwo :-/ Podjechalem do jakiegos speca i powiedzial ze napewno nie powinno leciec paliwo i ze na 100% padla membrama w tym regulatorze. Wyruszylem do sklepu motoryzacyjnego iiiii "zabili mnie cena" a mianowicie tai regulator do silnika m40 kosztuje 324zl,19gr i produkuje go tylko bosch. Malo tego we wszystkich magazynach w polsce byly dostepne tylko dwie sztuki, no ale zamowilem, dzisiaj korzystajac z chwili wolnego wymienilem ten regulator (dosc prosto zajelo mi to jakies 30min) i teraz jak reka odloj. Samochod pali zarowno zimny jak i cieply bez zadnych problemow.

 

Pozdrawiam :)

Opublikowano
324zl? :jawdrop: nie wiem czy w serwisie bmw nie byloby taniej?? :8)
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano
kolego lacze sie z toba w bolu gdyz taka cene mozna dac za np rozrusznik ,alternator ale nie za male gó...ktore gubi sie w dloni:(a szukalem w necie jakie sa ceny tego ?
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano
no dokladnie tez tak myslalem ze takie male gowienko to bedzie groszke kosztowalo a ty ZONKK. a znalezienie czegos takiego w necie naprawde graniczy z cudem, nigdzie tego nie ma. teraz mysle sobie ze taniej byloby kupic cala listwe wtryskiwaczy gdzies na allegro i przelozyc sam regulator hehe ale teraz juz za pozno :) jedynie pocuieszajace jest to ze samochod pali i wszystko jest w porzadku :) pozdrawiam
Opublikowano
sam jeszcze z ciekawosci uruchomie swoje wtyki zeby sie zorientowac czy nie da sie taniej zalatwic tego.jak cos zalatwie dam ci znac (ze jestes z Tychów ok 70km ode mnie) i zobaczymy....chodzi ogolnie o ten regulator paliwa?jakbys mogl to powiedz jeszcze rok i silnik bmw?no chyba ze juz masz zamowiona czesc albo kupiona?
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano

kole3go popytaj, bo sam jestem ciekawy czy cos znajdziesz taniej :) a co do mnie to juz kupilem ten regulator i zalozylem, ale chetnie sie dowiem czy cos zalatwiles taniej :)

Pozdrawiam

Opublikowano
no spoko ,dam znac jak sie dowiem...pozdrawiam
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano
kolego zorientowalem sie i u mnie za taki regulator trzeba dac 300zl
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Chciałbym się dowiedzieć czy sonda ma coś wspólnego z tym ciężkim zapalaniem na ciepłym silniku :?: Podłączyłem autko pod kompa i wyskoczyły mi błędy 70 i 201. Z tego co sie dowiedziałem są to błędy sondy lambda. Skasowałem, pojeździłem trochę i znowu się pojawiły. Także podejrzewam że coś jest z nią nie tak. Ale jak by była nie sprawna to by mi więcej palił z tego co wyczytałem. Ale spalanie jest w normie. I jeszcze mam takie pytanko czy te błędy mogą się pojawiać z tego względu że mam gaz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.