Skocz do zawartości

Jałowe beznadziejne na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I to bez różnicy benzyna/gaz.

Muszę trzymać nogę na gazie, aby nie zgasł. Po rozgrzaniu wszystko ok.

Jak komputer reguluje się jałowe. Normalnie powinien być silniczek krokowy i obejście przypustnicy. U mnie nie ma.

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano
I to bez różnicy benzyna/gaz.

Muszę trzymać nogę na gazie, aby nie zgasł. Po rozgrzaniu wszystko ok.

Jak komputer reguluje się jałowe. Normalnie powinien być silniczek krokowy i obejście przypustnicy. U mnie nie ma.

 

pozdr

Mariusz

 

Może masz EML?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
zerknij sobie tutaj

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=P&series=E32&arch=0

zobaczysz co powinieneś mieć i jak ma wyglądać

 

Dzięki, zapomniałem o tej stronie :-)

Jest to tutaj:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GA71&mospid=47338&btnr=13_0167&hg=13&fg=15

 

Część nr 17 (L-SHAPE IDLE REGULATING VALVE). Oczywiście mam ją, tylko nie pomyślałem, że będzie w takim miejscu (no bo niby dlaczego). Logicznie, to powinien być by-pass przepustnicy. Sprawdzę z sobotę w domu.

 

pozdr

Mariusz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.