Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, czasami( tak raz na dwa dni) jak wrzucam jedynke to czuje taki lekki opór a potem słychac zgrzyt zebatek czy czegoś. Dzieje sie też tak gdy wzucam jedynke i i trzymam drązek cały czas docisniety do lewej strony. wiecie co moze byc tego przyczyną?
Opublikowano

No cóż, mogę tylko dodać, iż w mojej e36 328 również jest problem z wbiciem pierwszego biegu na zimnym silniku, problem ten mija całkowicie po rozgrzaniu. Kolega w swojej 318 również ma ten problem.

Tzn. bieg wchodzi tylko trzeba użyć dużej siły albo wcisnąć jeszcze raz sprzęgło (jak w UAZie :D), trochę pomaga lekkie przeciągnięcie w lewo dźwigni, jakby się chciało wbić wsteczny.

Oba miały stłuczki (atrapa i zderzak - bye bye).

 

Możliwe że BorysKrystian ma rację z tym elementem nr 9 (trudno jest wymienić ten element? - daj znać z łaski swojej). :?:

 

offtopic: Tak czy siak bmw nie jest dla wszystkich i nie każdemu się spodoba (mi akurat się bardzo podoba) - gaz, hamulec i sprzęgło chodzą ciężko (to ostatnie mimo że niby hydrauliczne to wajcha że hoho ;), dźwignia zmiany biegów wymaga krzepy. Pancerne drzwi do otwarcia, twarda klamka wewnętrzna (ale zewnętrzne chodzą leciuteńko).

 

Co jak co ale mój hyundai accent to zabawka dla dzieci przy tym potworku, wszystko chodzi lekko i przyjemnie.

A jak ostatnio się przejechałem focusem ojca to czułem się jakbym grał na PC - sprzęgło wciskało się od samego popatrzenia i skok taki krótki, że "waliłem" pedałem o podłogę i wbijałem się w fotel, biegi wchodzą małym paluszkiem - normalnie matrix.

Jednym słowem BMW - nie dla każdego

koniec offtopic'u

:shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.