Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

arturro, sprobuj uzyc popularny tranzystor BUZ11, ten BTS246, to rzeczywiscie egzotyka. Siemens to robi w Chinach.

BUZ11 ma mniejszy maksymalny prad, ale 30A powinno starczyc.

30[A]x12[V]=360[W]

Uklad nozek jest identyczny.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

Witam po kilkudniowej nieobecnosci.

Musze sie usprawiedliwic. Znalazlem dane szczegolowe tylko dla BTS240, a zwykle tak bywa, ze elementy o zblizonych oznaczeniach sa niemalze identyczne. Wykombinowalem, ze na podstawie parametrow, moze byc zastapiony BUZ11, mial nawet podobnie trzy nogi... Doczytalem, ze BTS246,jest to MOSFET o charakterystyce tyrystora, ale funkcja pelniona w ukladzie, czyli klucza, moze byc wypelniona za pomoca BUZ11, ktory prawdopodobnie, po drobnej modyfikacji ukladu, zadzialalby i wcale nie jest "za slaby".

Co do pojecia slabszy-mocniejszy, po prostu bedzie wiekszy zapas, urzadzenie nie bedzie wcale chodzic lepiej.

Czy ta strona, ktora swieci na amen, jest po wymianie tego elementu?

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Cały problem polega na tym ze nie wiem gdzie na płytce znajduje sie tan drugi odpowiedzialny za lewe światło (te od kierowcy).

 

Myślę, że jak sprawdzisz w aucie na którym pinie we wtyczce jest napięcie(do lampy) to dojdziesz po ścieżkach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.