Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wiem ze bylo juz o tym ale czytajac to wszystko nie wiem na jaki interfejs sie zdecydowac ten od viakena nie zawsze dziala wiec co polecacie ostatecznie i jaki soft pozdro
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Od m-ca jestem posiadaczem E39 520i, a od 2 tyg. interfejsu z firmy AUTOSOFT (Allegro, sklep na stronie bodajże www.autosoft.pl - poszukaj sobie na www.google.pl). Do obsługi interfejsu dostajesz na płycie razem z nim "instrukcję", opis pinów do złącza OBD i 20-pinowego oraz Carsoft 6.5 (crack), który można również ściągnąć z sieci z kilku lokalizacji (w razie zainteresowania mogę Ci podać linki). Bawiłem się i wszystko działa jak należy: można zdiagnozować cała elektronikę kompleksowo, poszczególne układy/moduły, skasować "kasowalne" :-) błędy, skasować inspekcje, sprawdzić przebieg w module świateł LCM, mieć wgląd do wielu parametrów pracy silnika/pojazdu (LiveData), ustawić język komunikatów, jednostki drogomierza, temperatury i zużycia paliwa, ustawienia zegara 12/24 godz. To co powyżej działa!!!! Ja mam tylko problem z ustawieniem automatycznego (po ruszeniu) i selektywnego (otwieranie tylko drzwi kierowcy po pierwszym naciśnięciu przycisku i wszystkich drzwi po drugim) ryglowania zamków. Mam już patent i na to, jutro sprawdzę, czy działa. Jak będziesz zainteresowany to mogę się podzielić i tym.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

a co polecacie do E39 2,5 TDS 98 rok...............

 

 

czy to bez znaczenia czy diesel czy PB....jeśli chodzi o interfejs???

BMW - Będziesz miał wydatek...niestety prawda

TDS - Trudno Dojść Sedna... oj bardzo

myślisz że BMW to dobre auto - przesiądź sie na Toyotę...zobaczysz jak się myliłeś

Opublikowano
Modic 3

 

:roll: :roll: a coś tańszego niz 1500 PLN :| :| :? :modlitwa:

BMW - Będziesz miał wydatek...niestety prawda

TDS - Trudno Dojść Sedna... oj bardzo

myślisz że BMW to dobre auto - przesiądź sie na Toyotę...zobaczysz jak się myliłeś

Opublikowano

a czy jeśli mam diagnoskop OBD2 /a raczej dostęp do niego/, (np. nextech) to po podłączeniu go do E39 2,5 TDS z 1998n roku coś zdziałam???

 

diagnoskop ma zwykłą końcówę OBD -więc pewnie muszę sie połączyć przez przejście na tę okrągłą wtyczkę BMW... kosztuje ono cos ok 50zł ... ale nie wiem czy je kupić - czy wóz się porzumie z tym urządzeniem...

 

świeci mi poduszka po odpięciu AKU, wóz słabo pali jak zimny (św. żarowe pewno) i coś tam jeszcze by się znalazło -...... chętnie bym sę dowiedział co jeszcze nie tak z autkiem

 

i czy wszystkie modele BMW miały to samo okrągłe gniazdo?? i czy w nim układ pinów jest taki sam czy różny dla konkretnych modeli...

BMW - Będziesz miał wydatek...niestety prawda

TDS - Trudno Dojść Sedna... oj bardzo

myślisz że BMW to dobre auto - przesiądź sie na Toyotę...zobaczysz jak się myliłeś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.