Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam niedawno sprowadziłem e39 2,5TDS i po 2 miesiącach mniej więcaj zauwazyłem takie dwie rzeczy:

1) położenie jałowe na skrzyni przeszło z płaszczyzny 3/4 na okolice 5

2) ostatni jak gasiłem silnik to miałem wrażenie takiego delikatnego klekotu i drgań samochodu to samo było przy zapalaniu (silnik był ciepły po dłuższej trasce po Warszawie). Póżniej silnik chodzi bez zarzutu. Żadnego kopcenia czy szarpania, nie równej pracy itp.

Co może oznaczać ten dziwny klekot i drgania? I co jest z tą skrzynia? Jakieś wskazówki?

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam :(

Aż nastał czas zmian, czas walki, Czas Pogardy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.