Skocz do zawartości

Jak dostać się do wentylatora nawiewu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka

 

Jeśli już to od komory silnika dostaniesz sie do wentylatorka. Nie powiem ale będzie ciężko z nim coś zrobić bo jest mało (bardzo mało) miejsca by odkręcać i coś przy nim robić. Palce ginekologa mile widziane..... :mrgreen:

 

Zerknij na moja aukcje jak wygląda dostęp od "przodu" do wentylatora....

 

http://moto.allegro.pl/item254237143_nagrzewnica_klimatyzacji_bmw_e36.html

Opublikowano
Jesli kolego chcesz sie dostac do wentylatora to tylko od komory silnika .Musisz wyjac ta kratkie przy szybie miedzy wycieraczkami potem zdjac caly lej w ktorym osadzona jest ta kratka .do tego leja jest przykrecona skrzyneczka z wiazka elektryczna ,wiec ja tez musisz odkrecic .Po wysunieciu leja do gory jestes juz przy wentylatorze.Pozdrawiam
Opublikowano

heh.. ja wczoraj sie z tym bawilem, mam taki sam problem.

jednak sedno tkwi w tym, ze po odkreceniu wiązki od leja, odkreceniu 3 srub nadal nie chcial zejsc (musi byc jeszcze jakas sruba/sruby ktorych poprostu nie moglem dostrzec) a i tak te 3 sruby bylo ciezko odkrecic (no za wyjatkiem tej po stronie kierowcy..

orientujecie sie gdzie jeszcze trzeba cos odkrecic?

moze ktos foto-guide zrobic? :)

pozdrawiam

320 POWODÓW DO SZCZĘŚCIA :]

Obczaj: http://picasaweb.google.pl/Lajfel/Bunia

Opublikowano
nie tam sa tylko te trzy sruby po ich odkreceniu ciagnij w strone pasazera ze wskazaniem do gory to jest w gumowej uszczelce wiec moze byc troche sklejone.Powodzenia
Opublikowano
tak tylko 3 jedna od strony kierowcy i dwie od strony pasazera nad i pod rurka harmonijkowa na 7 kluczyk i koniecznie wyciagaj w strone pesazera tak pod kontem 45 stopni do pionu,jesli ci nie wychodzi to znaczy ze jest sklejone ,szarpnij mocniej.Ja to wyjmowalem 2 dni temu dostawalem sie do mechanizmu wycieraczek .Powodzenia i daj znac czy wyjeles.
Opublikowano

parę rad do dostania się do wentylatora:

 

z tego co pamiętam to:

 

- zdejmujesz plastikową kratkę (trzyma się na zatrzaskach)

- odkręcasz 3 wkręty od strony silnika

- wyciągasz do góry ten plastik i uszczelkę.

i masz wentylator dostępny.

 

teraz musisz zdjąć obudowę wentylatora, (plastikowy dekielek trzymający się na spinkach), jednak wcześniej nad dekielkiem biegnie linka od sterowania klapami wentylatora. (I MOJA RADA: Delikatnie zdejmuj linkę bo jak za mocno pociągniesz to urwiesz plastikowe mocowanie, ja niestety nie wiedziałem o tym i urwałem), po zdjęciu linki odpinasz spinki (chyba 4 szt) i zdejmujesz plastikową osłonę wentylatora. Masz silnik wentylatora, jeżeli nie musisz to go nie wyjmuj i nie rozbieraj bo nie złożysz tak dobrze jak fabryka i później może głośno chodzić lub wyć. Jeżeli coś, to tylko przesmaruj białym smarem tulejki na osiach i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.