Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wczoraj byłem oglądać piękną E32 drugi włąściciel, buda jak z fabryki, przebieg 187 tys. podobno poświadczony dokumentacją (nie widziałem bo na krótko byłem auto oglądać) ale patrząc na auto widać że przebieg jest prawdziwy. Auto ma gaz drugiej generacji, ale są dwa problemy, jeden to taki że słychać popychacze, drugi to taki że auto ciężko wchodzi na obroty. Jak mógłbym Was prosić to powiedzcie najbardziej pesymistyczną przyczynę tych dwóch usterek, oraz wedłuch Was najprawdopodobną. Jeśli chodzi o wkręcanie na obroty to po raptownym wciśnięciu pedału gazu to jest przez moment zduszenie silnika i póżniej zaczyna wchodzić na obroty ale nie tak szybko jak powinien, wygląda to na za dużą dawkę paliwa (tak samo jest na gazie i na benzynie, tyle że na gazie jeszcze falują wolne obroty). Powiedzcie co może być i ile to może kosztować.
Opublikowano
Tam niema popychaczy zaworów jest klasyczna regulacja zaworów,może być to powodem, że silniczek nie wkręca się na obroty jak powinien.Poza tym jak falują obroty na gazie może to świadczyć o źle dobranym mikserze lpg lub złej regulacji lpg.żeby pozbyć się tych kłopotów należy według mnie wstawić BLOS'a (ok 350 pln),wyregulować zawory (0,3 mm dolot i wylot) i cieszyć się fajnym BMW E32 :mrgreen: Powodem nie wkręcania się silnika na obroty też może być przepływomierz (500 - 600 pln używka),ewentualnie sonda lambda (100 pln).

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano
właśnie tak myślałem o BLOSie, tylko teraz pytanie czy duży luz zaworowy nie spowodował tam jakichś zniszczeń przez które koszty naprawy mogą wzrosnąć, i co mogło się przez to stać. A ile kosztuje nowy przepływomierz oryginalny i zamiennik??
Opublikowano
może też być pompa paliwa, lub zapchany filtr paliwowy-ale czemu na gazie się słabo wkręca, to jak wyżej :wink:
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
Zbyt duży luz jest mniej szkodliwy niż za mały bo jak jest zbyt mały to może wypalić gniazdo zaworowe.Jak jest za duży to silnik nie jest w stanie napełnić sie mieszanką paliwo powietrze w 100% i nie osiąga pełnej sprawności.Cenę nowego przepływomierza poznasz w ASO BMW,ale spokojnie można założyć używkę.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.