Skocz do zawartości

Ubytek plynu z chlodnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam mam problem z moja BMW 525 benz+lpg 1988r. niedawno wymienialem glowice bo poprzedni wlasciciel nie poinformowal mnie o tym ze glowica jest spawana (idiota dla mnie ) pekla mi glowica i olej dostal sie do ukladu chlodniczego kupilem nowa glowice i zostala zalozona nowa glowica pekniecie glowicy spowodowalo ze do ukladu chlodniczego dostal sie olej z silnika robilem juz raz plukanie chlodnicy ale nadal pojawiaja sie w bardzo malych ilosciach glutki zgestnialego oleju jak tego sie pozbyc probowalem juz plynu firmy K2 nie pomoglo moze ma ktos jakis pomysl czy moze byc to przyczyna tego ze przytyka mi sie uklad chlodzenia i co jakis czas mam tak ze temp wody skacze na maxa dodam jeszcze ze dolewam wody do chlodnicy ok 1L. na 2 tyg czy to normalne ??? robie ok 500km na 2 tygodnie Edytowane przez rafalo32
Opublikowano
No nie normlane jest dolewanie takiej ilości płynu...Chyba ze robisz naprawde dużo kilometrów....Jesteś pewien że głowica została dobrze pospawana?

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Stanowczo za duzo,1l to na pol roku,moze gazownja sie gdzies poci.Sa firmy ktore fachowo czyszcsa uklad chlodzenia.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.