Skocz do zawartości

Dyskoteka z kontrolek. Nie można odpalić!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szerokie grono. Z uwagi na przypadłość, która powtórzyła się po raz trzeci postanowiłem napisać jak w temacie.

Po chwilowym postoju powiedzmy na parkingu bez przekręcania kluczyka w pozycję "0" próbuję odpalić, a tu dyskoteka tzn. zapalają się wszystkie możliwe kontrolki łącznie z "wtryskiem" i "świecami" mimo , że silnik jest ciepły , a co dziwniejsze w wyświetlaczu automatu zapala się tzw. zębatka , która informuje o trybie awaryjnym. I w tym momencie zonk autko nie chce zapalić. Podczas dwóch pierwszych problemów rozłączyłem akumulator na ok.5 min, wyzerowałem na sucho komputer i po podłączeniu akumulatora wszystko wróciło do normy. W dniu dzisiejszym przypadłość powróciła ale już miałem problemy nawet z wyzerowaniem komputera. Mniej więcej po 15 minutach walki odpalił. Może ktoś jest zorientowany w czym może być problem. Nadmieniam, że nie byłem jeszcze na komputerze diagnostycznym. Zanim "magicy" zaczną mi wciskać miliony możliwości chciałbym wysłuchać waszej opinii. Pozdrawiam.

Opublikowano
Mialem dawno temu podobny spektakl w e30 324td-przyczyna owych cyrkow byl aku zbyt duzej pojemnosci Ah.Jednak to inna elektronika w tamtych modelach i u ciebie moze byc zupelnie cos innego.Mysle ze bez podpiecia pod kompa niewiele zdzialasz.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano

Witam!

 

A rozrusznik o.k? mnie sie zawiesil 2 dni temu a mnialem nowy aku podlaczony i zero reakcji, wystarczylo delikatnie :mad2: w rozrusznik i jest ok.

 

Pozdro. :cool2: i powodzenia :cool2:

Opublikowano
Jak wspomniałem aku 100% i dobrze dobrany 90 albo 95 Ah. Na pewno nie rozrusznik ponieważ kręci aż miło od pierwszego dotyku. Może coś w elektronice? Pozdrawiam i czekam :reading2:
Opublikowano

A więc świeże informacje dla potomnych. W dniu dzisiejszym byłem na komputerze tzw. KTS Bosch'a. Pokazało jedynie błąd 10 znany już reg. prędkości FGR, który jest na stałe w autkach bez tempomatu. W związku z tym, że KTS nic nie pokazał udałem się na komputer diagnostyczny i ten........ustrzelił błąd w panelu sterowania. Krótka rozmowa z "magikiem" i problem zostanie rozwiązany w dniu jutrzejszym. :(

Awaria tkwi w zegarach!!!! Byłem co najmniej zaskoczony obstawiając komputer centralny. W zegarach jest układ który odczytuje prędkość itd. Najprawdopodobniej jest "zimny lut" który czasami puszcza. W tym momencie układ nie ma odczytu, zawiesza cały licznik pokazując błąd (stąd te świecące wszystkie kontrolki) i unieruchamia silnik. Jutro prawda wyjdzie z ciemnych czeluści.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.