Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Możecie mi powiedzieć jak wygląda sprawa wymontowania rozrusznika w e39 TDS .Jest dużo zabawy ,potrzebny jest torx czy te śruby sie odkręca zwykłym kluczem.Chce wymienić sobie szczotki i sprawdzić tulejki. Ostatnio zauważyłem ,że słabiej kręci :( (aku nowy i ładowanie sprawdzone) a sprawny rozrusznik w automacie to podstawa .Czy poza ASO można gdzieś kupić taki zestaw naprawczy i ewentualnie jaki to jest koszt .Na rysunki widziałem ze ten szczotko-trzymacz jest wyposażony w 4 szczotki .Pozdrawiam.
Opublikowano
Tak normalne klucze.Jak nie masz kanalu to podnies z przodu,odkrec oslone-troche gimnastyki i go masz.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano

Po wstepnym rozpoznaniu wyszła lipa.Rozrusznik jest przykręcony na śrube która ma łeb ja klucz torxowy :( wiec klasycznym torxem nie odkrece.Pytałem sie w ASO nie posiadaja żadnych elemantów do rozrusznika ,dzwonilem też do sklepu i nie maja.Powiedzieli że jak maja do naprawy rozrusznik to go oddają do warsztatu ,który sie w tym specjalizuje.Dajan w jakim sklepie kupiłeś te szczotki i trzeba było je lutować czy są odrazu w zestewie szczotko-trzymacza i jakie to byly koszty.

Jest też wersja oddania fury do warsztatu gdzie robia rozruszniki tylko mi zależy na czasie a tam marudza ze nie maja czasu.Pozdrawiam

Opublikowano
ja już tego nie robiłem , robił to mój następca szczotki kupił w sklepie w chorzowie ale coś w krótkim czasie padło i wymienił cały rozrusznik na giełdzie u goście co je regeneruje , a przy wymianie zaproponowanu mu jakiś inny typ który pasuje ale kręci prędzej to łatwiej zapalać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.