Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM POSIADACZY BMW.MAM PYTANIE DOTYCZąCE NUMERóW KATALOGOWYCH WYBITYCH NA ORYGINALNYCH CZESCIACH.ODEBRAłEM ORYGINALNE(TU MAM WąTPLIWOśCI)PODUSZKI GóRNEGO MOCOWANIA AMORTYZATORA PRZóD.WIDNIEJE NA NICH NUMER 3133 6764947.NATOMIAST NA NAKLEJCE SKLEPU BMW JEST NUMER 31 33 6 769 585.I TU MAM PROBLEM,JAK SPRAWDZIć,CZY MNIE NIE PRZEKRęCONO Z TYMI FANTAMI.CZęśCI BYłY ZAMAWIANE PRZEZ,,NIBY SERWIS'' W KIELCACH I śCIąGANE Z MAGAZYNU CENTRALNEGO BMW.PROSZE O WASZE OPINIE I WSKAZOWKI.POZDRAWIAM FORUMOWICZóW.

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Opublikowano
I jeszce jedno-serwis BMW,to najwięksi zdziercy.Ostanio potrzebny mi był prawy dolny wachacz poprzeczny i za tzw.oryginał ci zdziercy chcieli 412zeta,a taki sam Lemforder-tylko bez znaczka BMW-zapłaciłem 122 plus 17 za przesyłkę.Straszne zdzierstwo !!!!!!Już nigdy ich nie będę pytał o zadne części.Pozdro!!!
Opublikowano
kolego żebyś się nie zdziwił. Pękła mi łapa pod skrzynią biegów na allegro używka kosztowała od 60 do 100 a w serwisie za nówkę sztukę nierdzewkę zapłaciłem 86 zł
Tuning is not a crime it's a way of life!!
Opublikowano
DZIęKI ZA WASZE ODPOWIEDZI..JA DZWONIłEM DZISIAJ NAWET DO SALONU BMW TłOKIńSKI W łODZI I TAM FACET W DZIALE CZęśCI ZAMIENNE POWIEDZIAł MI,żE OBA NUMERY Są WłAśCIWE I DOTYCZą JEDNEJ I TEJ SAMEJ CZęśCI.A NA MOJE PYTANIE SKąD TA ROZBIEżNOść W NUMERACH MóWIł,żE NASTęPUJą,BąDż NASTąPIłY ZMIANY NUMERóW KATALOGOWYCH,KTóRE Są UAKTUALNIANE.

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Opublikowano

Nie wiem czy już sprawdzałeś na RealOEM.com ale spróbuj wpisujesz siedem ostatnich cyfr VIN i wszystko wiadome.

A co do cen części w serwisie to każda moneta ma dwie strony - bo z jednej strony pewne elementy takie jak wahacze amortyzatory wychodzą drożej - ale z drugiej strony ja osobiście za łąpę silnika na serwisie płaciłem 90 zł a używki na giełdzie były po 80 zł- kolega kupował do 1.6 m43 uszczelki w komplecie ( pod głowicę , pod dekiel klawiatury, pod kolektory i uszczelniacze) zapłacił 350 zł - a w sklepach obliczali go średnio 500 zł i więcej.

masqo
Opublikowano
TAK,SPRAWDZAłEM NA REALOEMIE...DLATEGO ROZDMUCHAłEM TEMAT,BO NA ODEBRANYCH ELEMENTACH WIDNIEJą INNE NUMERY,A DOKłADNIEJ CZTERY OSTATNIE JEGO CYFRY...O.K.,CZęśCI Są, TO TERAZ TRZEBA ZABRAć SIę ZA ICH WYMIANę.WOżę JUż W BAGAżNIKU CHYBA ZE DWA TYGODNIE NOWE BILSTEIN B4 NA PRZOD.TYLNE JUż WYMIENILEM,NO ALE TAM TO BYłA PROSTA SPRAWA.Z PRZODEM TROCHę WIęCEJ PRACY.MYSLę,żE WSZYSTKO BEDZIE W PORZADKU.POZDRAWIAM.

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.