Skocz do zawartości

Wibracje na luzie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Mam problem z moim m44:

Czasami mam tak że stojąc np na światłach całym autem lekko trzęsie czuć wibracje na fotelu....zdarza sie to czasami mniej wiecej raz na 3 postoje...

I co ciekawe jak przycisnę tak do 5 tys obr. i zatrzymam sie to przestaje...

Mój znajomy mówi ze mogę miec urwane zaczepy/łapy od silnika jak sprawdzic czy to to jest przyczyną przenoszących sie wibracji?

Drugie pytanie: Czy wspawanie nowej końcówki tłumika (dwurórka zamiast jednej) moze miec wpływ na zwiekszenie spalania?? A moze nawet miec cos wspólnego z tymi wibracjami??

:) pzdr

Opublikowano
Końcówka na spalanie :roll: jeśli juz to minimalne. Możliwe że ktoś wymieniając poduszke dobrał ją od innego typu(zobaczył że pasuje, parametrami tłumienia sie nie przejmował), nijak nie idzie tego sprawdzić, tylko po takich wibracjach jak mówisz, a jak by była zerwana to nie było by wibracji, czuł byś luz np bieg 3 puszczasz gaz i naciskasz.
http://img209.imageshack.us/img209/1844/325tdssqq4ea0ht5.jpg
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

odświeżam temat bo wibracje dalej występują podobno poduszki są OK

dodam że wibracje są mniejsze przez chwile jak ostro się zatrzymam/zahamuje ale po kilku sekundach znów powracają dodam że mniej telepie jak auto jest przechylone na bok lub jest postawione na górce (przód auta w dole) i jak jest na full zatankowane to też jakby mniej trzęsło...

Czy to jednak poducha? Wizualnie niby jest OK... :mad2:

Opublikowano

Drugie pytanie: Czy wspawanie nowej końcówki tłumika (dwurórka zamiast jednej) moze miec wpływ na zwiekszenie spalania?? A moze nawet miec cos wspólnego z tymi wibracjami??

:) pzdr

 

Końcówka wydechu nie ma nic wspólnego ze spalaniem, co innego cały wygar :wink: Co do wibracji to ja bym obstawiał na łapy

Opublikowano

Miałem to samo, jak kogoś wiozłem to wstyd mi było się na światłach zatrzymywać :oops: i też mam M44.

Powodem był silniczek krokowy, a dokładnie minimalna nieszczelność między nim a silnikiem (uszczerbiona uszczelka).

Wyciąłem nową uszczelkę, jeszcze delikatnie czerwonym sylikonem przesmarowałem i efekt jest taki że obroty spadły delikatnie i autem przestało całkowicie telepać-łapał lewe powietrze i głupia na postoju.

Opublikowano

no koniecznie :!:

ale wiedz że też tak możesz mieć przez źle działający silniczek-ale na początek zbadaj czy nie łapie gdzieś lewego powietrza-to musi być cholernie szczelne

Opublikowano

Mam podobny problem z M42 właściwie to identyczny :) silniczek krokowy już czyściłem i uszczelniałem i dalej to samo jak odłączę silniczek z kostki to obroty są dużo wyższe więc silniczek działa zresztą na komputerze wszystko jest ok przepływomierz też sprawny wymieniłem gumę między nim, a przepustnicą , wymieniony wąż odmy wszystko posprawdzane a on dalej tak samo. Ostatnio jednak zauważyłem że jak zatankuję benzynę 95 to jest dużo lepiej, a normalnie tankuję 98. Chyba zostaje mi tylko resetowanie komputera bo już brakuje mi pomysłu.

 

Dodam że napewno nie są to poduszki silnika bo tan drobny spadek obrotów poprostu czuć na silniku i jeśli się dobrze przyjrzeć to na wskazówce obrotów też ale jest to wartość rzędu może 25 do 50 obrotów.

BMW forever!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.