Skocz do zawartości

O instalacjach gazowych


Rekomendowane odpowiedzi

Silnik V12, tak jak każdy inny silnik, "przyjmuje" gaz. Nawet silniki z wtryskiem bezpośrednim "przyjmują" gaz. Nawet silniki diesla "przyjmują" gaz - jeżdżą zagazowane diesle.

 

V12 to nie R6. Silnik M70 jest mniej wysilony, ma niższy stopień sprężania itp. to dość archaiczna i toporna konstrukcja, budowany jeszcze w czasach gdy samochody projektowali inżynierowie, a nie księgowi. Teoretycznie więc, pod LPG nadaje się bardziej niż nowoczesne silniki na aluminiowych blokach, budowane z kiepskich tanich materiałów.

 

Strzały powyżej 120km/h? W instalacji mieszalnikowej strzały gazu pojawiają się przy ruszaniu, na bardzo niskich obrotach. Przy wyższych obrotach strzały praktycznie się nie zdarzają.

 

HANA zielone do silników V ? A co ma układ cylindrów do wydajności wtryskiwacza?

W silniku V12 HANA zielone montuje się do mocy 500 koni. Jak włożysz HANA zielone do M70 to będziesz miał problemy z wystrojeniem instalacji - czasy wtrysku LPG będą dużo krótsze niż Pb - problemy pojawią się głównie na wolnych obrotach, gdy czasy wtrysku LPG będą schodzić poniżej granicy stabilnej pracy wtryskiwaczy. W efekcie będziesz miał szalejące korekty paliwowe ECU benzynowego, może nawet falowania wolnych obrotów, zadławienie po zluzowaniu itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 916
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Silnik V12, tak jak każdy inny silnik, "przyjmuje" gaz. Nawet silniki z wtryskiem bezpośrednim "przyjmują" gaz. Nawet silniki diesla "przyjmują" gaz - jeżdżą zagazowane diesle.

 

V12 to nie R6. Silnik M70 jest mniej wysilony, ma niższy stopień sprężania itp. to dość archaiczna i toporna konstrukcja, budowany jeszcze w czasach gdy samochody projektowali inżynierowie, a nie księgowi. Teoretycznie więc, pod LPG nadaje się bardziej niż nowoczesne silniki na aluminiowych blokach, budowane z kiepskich tanich materiałów.

 

Strzały powyżej 120km/h? W instalacji mieszalnikowej strzały gazu pojawiają się przy ruszaniu, na bardzo niskich obrotach. Przy wyższych obrotach strzały praktycznie się nie zdarzają.

 

HANA zielone do silników V ? A co ma układ cylindrów do wydajności wtryskiwacza?

W silniku V12 HANA zielone montuje się do mocy 500 koni. Jak włożysz HANA zielone do M70 to będziesz miał problemy z wystrojeniem instalacji - czasy wtrysku LPG będą dużo krótsze niż Pb - problemy pojawią się głównie na wolnych obrotach, gdy czasy wtrysku LPG będą schodzić poniżej granicy stabilnej pracy wtryskiwaczy. W efekcie będziesz miał szalejące korekty paliwowe ECU benzynowego, może nawet falowania wolnych obrotów, zadławienie po zluzowaniu itp.

Tyle razy było na forum i nie tylko tu, bo na innych też.

Żaden gaz ten silnik nie przyjmie a dlaczego?

Dlatego że, od gazu niszczą się uszczelki pod korektorami ssącymi, koszt 1900 zł ASO, zamienników nie ma, no chyba że na allegro używki za 150zł.

Przepływomierze grają z EML, a EML to elektroniczy układ przepustnic, czyli przepływomierz w M70, jest na spirale, która po gazie, lubi się przerywać.

Oczywiśćie są takie instalacje LPG, stworzone wprost pod ten silnik, ale nie jesto zwykła instalka za 5 tyś, za dobrą instalacje, tak żeby wszystko chulało w V12, trzeba zapłacić 10 tyś w zwyż, inaczej możesz zapomnić o tanim jeżdzeniu.

Ale czy silnik M70 pali aż tak dużo, żeby montować gaz? Bez przesady....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw mówisz ze się nie nadaje teraz że się nadaje ale za ponad 10tys. Instalacje do v12 już są dużo tańsze niż 10tys.

Ty gdzieś coś słyszałeś że nie można jakieś nie stworzone bajki opowiadasz o wystrzałach powyżej 120 :duh: :duh: Na jakim świecie ty żyjesz? Nie widziałeś na oczy dobrej instalki w aucie i opowiadasz innym ludziom brednie jakich mało...

 

Albo blos+sekwencja to jest twoje mistrzostwo świata... I pokazuje jaki z Ciebie ekspert...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw mówisz ze się nie nadaje teraz że się nadaje ale za ponad 10tys. Instalacje do v12 już są dużo tańsze niż 10tys.

Ty gdzieś coś słyszałeś że nie można jakieś nie stworzone bajki opowiadasz o wystrzałach powyżej 120 :duh: :duh: Na jakim świecie ty żyjesz? Nie widziałeś na oczy dobrej instalki w aucie i opowiadasz innym ludziom brednie jakich mało...

 

Albo blos+sekwencja to jest twoje mistrzostwo świata... I pokazuje jaki z Ciebie ekspert...

A myślisz że gazu to ja nie miałem?

Spójrz w moje posty, miałem problem z homologacją butli i pare innych dupereli.

Miałem wystrzały powyżej 120 km/h, ale miałem zwykły gaz, poprostu najprosztszy i najtanszy, za 1500 zł.

Dużo ludzi znam, często przyjeżdzają Bemkami do serwisu w którym pracuje i rozmawiamy, mają różne silnik po R6 kończąc do V12 i w swojej karierze (25 lat) mechaniki zawodowej, nie widziałem gazu w V12, chyba że na allegro i u mttj.

R6, na gazie blosa czy sekwencij to istna bajka, jeżdzisz taniej OK, ale z drugiej strony silnik często wysiada.

W przyszłośći zostawiam swoją babcie E32 750iA, bo to klasyk w pełnej mierze i nie oddaje go, za pare lat, kupuje E38 najprawdopodbnie 735iL lub 728, wtedy włoże instalacje sam, i zobaczycie, jak będzie u mnie chulać, 4 mega parowniki, 2 odpowietrzniki, zmocnione rury zamiast odm, zielone halla wtryski, filtr dwu fazowy :)

Jeżeli będzie się jeszcze tutaj udzielał Daniel i paru innych, którzy się ze mnie smieją i mają niezły ubaw( ciekawe czy wiece, bo silnik wam się suszy, a u mnie nie będzie :) ), niech sie smieją, znam się na tym.

Ja nie chce się z nikim kłucić i wpadaj w konfilkty, bo wy widocznie, niewiecie z czego składa się parownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki z ciebie mechanik a nie wiedziałeś że gazu I generacji się nie zakłada do takiego silnika?

 

Jak to jest możliwe że człowiek który chwalił się na forum że jest rocznik 89 ma 25lat stażu w mechanice samochodowej? Dużo sprzeczności oj bardzo dużo..

 

Co to są za wtryskiwacze? Nie znam...

 

To co chcesz stworzyć w e38 to istne cudo na 4 parownikach.. Ciekawe czy pompa wody ci wyrobi i nie wiem gdzie upchasz pod maską 4 parowniki. Fantazja.... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że się nie zakłada gazu I generacij, ale ktoś taki założył i do miasta OK.

Nie wiesz co to wtryskiwacze, to się nie udzialaj.

Pompa wody wyrobi, wszystko będzie dopięte na ostatni guzik, będzie widać tylko parowniki 4 i pare gum.

Daniel, mam takie pytanie do ciebie, po co ci ten gaz do 2.0, jak silnik ci mało pali benzyny, a gazu spali zawsze więcej i przez rok, wyjdzie cię drożej utrzymanie gazu niż benzyny, nie wiem czemu zakładałeś do 2.0 to przesada, rozumiem do V8 to tak.... Polska :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co ty daniel nie wiesz że parowniki będą po tylną kanapą a pompa wody dodatkowo wspomagana silniczkiem elektrycznym 2KW na platynowym wirniku ,po za tym będzie to hybryda wtrysku bezpośredniego z instalacją 1 generacji z blosem wspomagana katalizatorem na bazie NO2...przecież
iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co ty daniel nie wiesz że parowniki będą po tylną kanapą a pompa wody dodatkowo wspomagana silniczkiem elektrycznym 2KW na platynowym wirniku ,po za tym będzie to hybryda wtrysku bezpośredniego z instalacją 1 generacji z blosem wspomagana katalizatorem na bazie NO2...przecież

Czy ja pisałem o V6 w Jagu ??? Ja pisałem o V12.

Daniel, przy 2.0 to można zaoszczędzić, ale jak padnie przepływka, bo tak się zdarza od gazu lub jakaś uszczelka, to wtedy wiesz że to wina gazu, a nie wieku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty mówiłeś ze nawet 10tys km nie zrobię a ja już prawie 100tys przejechałem na LPG i jakoś Twoje dziwaczne teorię się nie sprawdzają.

Widzisz dobra instalka kosztuje i daje rade, jak się dba tak się ma. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kosztuje. Nie jakiś syf co ty montowałeś panie mechaniku. I potem głupoty wypisujesz. Ale i tak mówiłeś że mi silnik wyschnie :mrgreen: W sumie już się głowica marszczy jak twarz staruszka, pewnie wysycha :mrgreen: Niedługo to olej mi wyschnie i panewki się przekręcą :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kosztuje. Nie jakiś syf co ty montowałeś panie mechaniku. I potem głupoty wypisujesz. Ale i tak mówiłeś że mi silnik wyschnie :mrgreen: W sumie już się głowica marszczy jak twarz staruszka, pewnie wysycha :mrgreen: Niedługo to olej mi wyschnie i panewki się przekręcą :mrgreen:

Przepraszam cię bardzo, czy ja pisałem że montowałem gaz?

Jak kupiłem 730iA to był taki szajsz włożony, 120 i bucha pod maską łapie :D

Silnik wysycha od gazu, wiem to, bo facet na allegro ma jedną 750 E32, miał ją na gazie, teraz jest na cześci, ponieważ połowa silnika mu wyschla, ale miałem jakiś gaz gorszy, nie ma co się dziwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co gadasz że gaz jest zły po tym jak patrzysz się na instalki zrobione przez druciarzy? I po co takie rzeczy powielasz jak te instalacje robione były w garażach? Nie rozumie cie..

Nie o to chodzi.

Gaz jaki by nie był, to niszczy silnik prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie, jak rozmawiałem z włascicielem, powiedział, że silnik mu wysycha, a to jego 3cia 750tka, przed tem E38 miał.

Powiedział że coś wali i stuka, bo gaz mu wybił uszczelki, sondy, świece itp.

Link do ogłoszenia http://tablica.pl/oferta/bmw-750i-e32-sportsitze-czesci-18cali-roleta-start-rozbiorka-CID5-ID30ElJ.html#74455a6239

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...woda ścieka i pies ścieka...a silniki i studnie wysychają ...

daniel ja cię proszę daj już z nim spokój . Jak ktoś ma to w podpisie:

"Nie wdawaj się w dyskusję z idiotą bo najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a następnie pokona doświadczeniem" przepraszam jak coś pokręciłem

po za tym poszczególne wątki już się robią ostro zaśmiecone

Edytowane przez iZzI
iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieważne jak jest zorganizowany układ przepustnic i przepływomierzy, nieważne jaki rodzaj przepływomierza - gaz w żadnym stopniu nie przyspiesza ich zużycia.

 

Instalacja gazowa za 10tys zł? Bez przesady, do V12 już za połowę tej ceny można założyć coś przyzwoitego.

 

Mówisz że do R6 gaz to bajka, a do M70 się nie da? W czym ten silnik jest tak wyjątkowy delikatny i wrażliwy że gazu nie toleruje? Mi się wydaje, że nadaje się wręcz wyśmienicie...

 

A tak w ogóle, teraz nagle zmieniłeś zdanie i sam będziesz zakładał gaz do 728/735? No i po co 4 reduktory, skoro to tylko 200-250KM... ? A te ZMOCNIONE rury odm - po co? No i co to jest filtr "dwu fazowy" ?

 

Mówisz że nie wiemy z czego składa się parownik? A ja wątpię, że ty wiesz, kiedy nie potrafisz wymienić nawet jednego modelu i piszesz "mega parowniki"

 

Mówisz że nie wiemy co to wtryskiwacze tylko dlatego, że nie możemy zrozumieć co piszesz. Wtryskiwacze HALLA - nie każdy się domyśli że chodzi o HANA.

 

Nie rozumiem dlaczego piszesz, że utrzymanie gazu wyjdzie drożej niż benzyny

Cena paliwa za litr: Benzyna 5,50zł , LPG 2,40zł

Spalanie na 100km: Benzyna 13 , LPG 15

Koszt na 100km: Benzyna 72zł , LPG 36zł <- dwukrotnie mniej

Do kosztu użytkowania instalacji dochodzi wymiana filtrów (30zł) co 15tys.km, wymiana wtryskiwaczy (500zł) co 100tys.km, regeneracja reduktora (100zł) co 100-300tys.km, wymiana węży co kilka lat (50-100zł) i to w zasadzie wszystko, bo gaz NIE WPŁYWA na zużycie silnika, ZWŁASZCZA PRZEPŁYWOMIERZA, z którym nie ma nawet styczności.

 

Mówisz "dobra instalka kosztuje i daje rade" - a myślisz że o jakich "instalkach" mówimy? O złych?

 

No i może wreszcie nam powiesz, co masz na myśli "silnik wysycha" ? Zasłyszałeś bzdurę od kogoś tam i powtarzasz, jakby to była jakaś świętość. Swoją drogą, ja tam lubię mieć suchy silnik - nie kapie mi na podłogę w garażu :cool2:

 

I jeszcze jedno - żadne uszczelki pod KOREKTORAMI się nie niszczą.

http://www.ofix.pl/public/img/items/650n.png

 

Koledzy wyżej mają rację - nie ma sensu z tobą dyskutować, skoro nawet nie potrafisz używać słów zgodnie z ich znaczeniem, nie mówiąc o jakimkolwiek pojęciu na temat LPG poza zasłyszanymi pierdołami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.