Skocz do zawartości

Problem z przyczepnością(dziwne skoki tyłu)


yasem

Rekomendowane odpowiedzi

nowe, ale jakiej firmy ?? jeśli tanie zamienniki to tam bym szukał. najprostszy test to naciśnij na tył i zobacz jak szybko wraca to punktu równowagi, czasami zdarza sie tak ze wystarczy jeden strzał i po amortyzatorze, niestety polskie drogi dają w kość amortyzatora :/
zdjęcia mojej beemy ---->nowe foty !!!http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61477
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problemy z geometria zawieszenia. Masz zle ustawione tylne zawieszenie lub masz luzy na jakiejs tuleji w tylnym zawieszeniu. Podjedz do djagnosty niech sprawdzi ewentualne luzy, jesli bedzie OK podjedz na geometrie. Jesli masz prosty samochod to da sie zlikwidowac te objawy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Masz problemy z geometria zawieszenia. Masz zle ustawione tylne zawieszenie lub masz luzy na jakiejs tuleji w tylnym zawieszeniu. Podjedz do djagnosty niech sprawdzi ewentualne luzy, jesli bedzie OK podjedz na geometrie. Jesli masz prosty samochod to da sie zlikwidowac te objawy.

 

hehe, proste bmw kolegi to raczej jest. Bylem w polsce od maja do wrzesnie i szczerze mowiac widzialem na pewno 4 auta (moze 5,6) ktore proste po prostu nie byly. Jak to wyglada jak sie za takim autem jedzie to az zabawne. A tak na marginesie. Czy policja tego nie widzi ze takie auta sa wlasciwie niesprawne technicznie? Przeciez jak sie jedzie za takim z tylu to bedac w lini prostej z nim widac mu zarowno tylnie jak i przednie kolo!! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem, wariowałem na diagnostyce, wariowałem w kanale. I wiesz co? Pewien zaprzyjaźniony oponiarz poprosił mnie,żebym zmienił opony na inne. Miałem bridgestony. Niektóre opony o profilu od 55 w dół mają wzmacniane boki. Po zdjęciu z felgi miałem problem z ugięciem jej całym ciężarem mojego ciała. Zapodałem nowe oponki i problem zniknął. poważnie. Jeśli możesz, zamień nawet na chwilę baloniki od innego sprzętu. Obiawy u mnie zniknęły od razu. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez czuje tak mi tykiem robi nawet na zalatanych dziurach w jezdni

bylem na diagnostyce i gosc mi powiedzial z lewy tylny amortyzator(od strony kierowcy) ma za mala sprawnoc w stosunku do prawego i jest do wymiany.

Nie wiem jak dlugo bede jeszcze trzymal samochod moze pol roku i chcialem to w sumie zrobic na sztuke dlatego prosze o porade (jestem stydentem i nie chce pakowac juz duzo pieniedzy w ten samochod ale chce cos z tym zrobic do zimy) pytalem najtansze amory na tyl za sztuke to 110 zl plus oldboje 50zl i do 300zl wyjdzie

nie wiem czy jak kupie jeden zrobie dobrze ?

albo tez myslalem kupic uzywany zeby tylko ten tym mi nie latal bo moze to sie skonczyc niebezpiecznie.

moj samochod to BMW e136i Coupe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj, jeśli nie masz na tyle kasy to kup używany amorek. Jak uzbierasz kasę możesz później kupic cos nowego. Ja wziąłbym się za to od razu. Ja jeździłem na słabym amorku miesiąc i miałem do wymiany jedną tuleję wahacza i do tego sprężyny. Z czasem koszty będą rosły. Jeśli jesteś ze śląska mogę polecic Ci warsztaty. pozdrawiam

 

PS jeśli masz dobre odboje ze starego amortyzatora po co je wymieniac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.