Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opiszę problem który już rozwiązałem, ale może ktoś się wypowie albo komuś się przyda. Jak tylko uruchomiłem swoje bmw 528i z 2000 roku, a stała 2 latka to jeżdżąc wolno było wszystko ok. tzn. nie przekraczając 4 tkm obrotów, ale jak tylko dałem po garach to zaraz pękał boczek chłodnicy wody zaraz prazy klanku na szybkozłączke w górnym lewym rogu. Wymieniłem chłodnice i to samo, czyli znów pękła. Nikt nie umiał doradzić co może być przyczyną, bo temperatura w normie i takie tam, wisko działa,no dziwne. Ale nie dałem za wygraną i odkręciłem obudowę termostatu. Termostat z obudową do wrzątku i co, trzymam a tu się nie otwiera, w środku cały zielony i przyśniedziały, co byo przyczyną zblokowania, aż się uszczelka przykleiła do obudowy. Termostat kupiłem inny wraz z obudową i teraz wszystko bangla jak należy. A mechanik mówił co innego że termostat jakby się ie otwierał to od tego chłodnica nie pęknie. Zmyłka była taka bo termostat jest na powrocie płynu z chłodnicy i chłodnica była gorąca, ale za duże uderzenie ciśnienia i boczek przy kolanku pracował i w efekcie pękał. Pewnie nikt się z tym niezgodzi, ale po wymianie termostatu i założeniu kolejnej chłodnicy jest okej, a dodam że odpowietrzałem dobrze i tamte chłodnice nie były uszkodzone bo od razu by płyn sączył z pęknięcia. Pozdrawiam
Opublikowano
Czasami praktyka mija sie z teoria :)......ale dobrze ze to opisales.Pozdrawiam.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Ostatnio przerabiałem ten temat u siebie - równiez pękł boczek chłodnicy w tym samym miejscu bo termostat się przycinał. Po wymianie jest już ok - ale co ciekawe: jak gotowałem dziada w garnku to się otwierał i zamykał :wink:

Chcesz podnieść moc swojego auta?

Posiadam chiptuning do większości modeli silników występujących w BMW E30/E34/E36

Opublikowano
tamte chłodnice nie były uszkodzone bo od razu by płyn sączył z pęknięcia. Pozdrawiam
czyli jak dobrze rozumie kupujesz używane ??? to jak Ci nie szkoda silnika to tą używkę co zamontowałeś obecnie wyżuć i kup jakiś nowy zamiennik przynamniej unikniesz holowania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.