Skocz do zawartości

Łożysko czy most ??


Mily

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak nie jeden z nas po przekroczenieu moze ok 40 km/h slysze wycie z tylnej czeesci auta. Myslalem ze to most, ale czytajac jakis post znalazlem wypowiedz zeby rozpedzic auto do np 100 km/h zgasic silnik i jak bedzie dalaj wylo to lozysko. Zrobilem tak i wylo. Czy w ten sposob moge wyeliminowac most ??

Zastanawiam sie dlatego, poniewaz jak rok temu wymienialem jedno lozysko z tylu to wycie zmienialo glosnosc w zaleznowsci w ktora strone auto pochylalo sie na zakrecie, tzn czy na to uszkodzone lozysko czy na dobre kolo. Teraz nie slysze tej zmiany jadac na lukach drogi.

Bede wdzieczny za wypowiedz. Pozdro600

Dla was to kilka liter, dla nas cale życie - B M W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jak nie jeden z nas po przekroczenieu moze ok 40 km/h slysze wycie z tylnej czeesci auta. Myslalem ze to most, ale czytajac jakis post znalazlem wypowiedz zeby rozpedzic auto do np 100 km/h zgasic silnik i jak bedzie dalaj wylo to lozysko. Zrobilem tak i wylo. Czy w ten sposob moge wyeliminowac most ??

Zastanawiam sie dlatego, poniewaz jak rok temu wymienialem jedno lozysko z tylu to wycie zmienialo glosnosc w zaleznowsci w ktora strone auto pochylalo sie na zakrecie, tzn czy na to uszkodzone lozysko czy na dobre kolo. Teraz nie slysze tej zmiany jadac na lukach drogi.

Bede wdzieczny za wypowiedz. Pozdro600

 

Po pierwsze głupotą jest GASIĆ silnik przy 100 km/h - nie działa servo od hamulców, możesz się zabić lub komuś zrobić krzywdę. Pomyśl INTELIGENTNIE i nie powtarzaj za innymi!!!

 

Po drugie, WYSTARCZY ZRZUCIĆ NA BIEG JAŁOWY I WAŁ PRZESTAJE SIĘ KRĘCIĆ. Mimo wszystko kręcą się przeguby, a one mogą też generować wycie.

 

Po trzecie... w e36 to typowe że most wyje :) Ja mam to także od około 40km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

servo nie działa ale wychamować można, tyle że za pierwszym wciścinięciem pedału.

Co do tego że na biegu jałowym nie chodzi most....chodzi własnie i to własnie dobre spostrzeżenie nie tylko przeguby ale także połosie nadal sie obracają i równie dobrze może być uszkodzenie elementu pół-osi i też mogą powodować delikatne wycie..ale to jest baaaardzo mało prawdopodobne.

 

co do wycia przy pochyleniu.. i tu też jest zagadka ponieważ jak wszyscy mam nadzieję wiedzą, półosie nie są sztywno osadzone w moście..., więc też reaguja na zakręty.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas jazdy na biegu jałowym (luzie), kręcą się i przeguby oraz OCZYWIŚCIE wał napędowy :!: :!: :!: :!: Możliwe że wyje łożysko podporowe tegoż wału napędowego.

 

A jeśli kolega już się tak mądrzy to :

- czy kolega mówi o łożysku OPOROWYM czy też PODPOROWYM

- czy kolega wie gdzie jest jedno a gdzie drugie?

 

:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.