Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

zastanawiam sie nad zmiana samochodu.

wybor padl na bmw 525.

z tym ze nie wiem czy to bedzie benzyna czy tds.

chcialbym uslyszec wasze opinie co jest lepsze. czytalem archiwum, ale chce uslyszec opinie na moje konkretne pytanie.

a wiec:

czy benzyna czy diesiel ?

jezeli benzyna to wiem ze 192KM

jezeli diesel to na co zwrocic uwage ?

jezeli benzyna to na pewno tzreba bedzie zagazowac, wiec moze diesel ?

co z ta pompa w dieslach ?

automat czy manual ?

 

ogolnie powiem tak: chce zeby samochodem sie dalo jezdzic ( czyt. nie 520 136KM ), wyprzedzac, ekonomia tez jest wazna ( diesel, ew. benzyna na gazie ), zeby byl jak naj mniej prolemowy, i nie bede nim jezdzil dluzej niz rok.

 

a tak wogole to jak sobie radzi tds z opalem ? ;)

nie zeybm mial na nim jezdzic ale 1,5k litrow stoi w piwnicy, wiec kto wie.... ;)

 

zalozenie jest takie, ze potrzebuje samochodu na rok, nie dluzej, a jak kazdy stary samochod, bedzie sie psul, wiec pomimo zalet tds moze powinienem wybrac benzyne bo mniej kasy utopie.

 

prosze o opinie

 

 

 

pozdrawiam

Opublikowano

no pytanie nie przymierzając jest takie samo jakbyś zapytał "jaki kolor: czarny czy biały?" :)

 

 

benzyna czy diesel, automat czy manual - zależy jak jeździsz, gdzie jeździsz, co lubisz itp...

Opublikowano

ogolnie powiem tak: chce zeby samochodem sie dalo jezdzic ( czyt. nie 520 136KM ), wyprzedzac, ekonomia tez jest wazna ( diesel, ew. benzyna na gazie ), zeby byl jak naj mniej prolemowy, i nie bede nim jezdzil dluzej niz rok.

 

a tak wogole to jak sobie radzi tds z opalem ? ;)

nie zeybm mial na nim jezdzic ale 1,5k litrow stoi w piwnicy, wiec kto wie.... ;)

 

 

prosze o opinie

 

 

 

pozdrawiam

 

E34 520 z silnikiem M50 ma 150KM tak jak 5252 TDS(tylko momęty różne) a nie 136 i jak poprzednik napisał to wersja silnikowa i rodzaj sprzyni zalezy od upodobań. Jak juz napewno przeczytałes to diesle czasami maja problem z pompą wtryskową, ale benzyna tez ma swoje małe wady a mianowicie jezeli wspomniałę.s o gazie to raczej wchodzi w gre wtrysk gazu, co wiaze sie z kosztami ktore nie wrócą sie przez rok, a instalka II generacji może niesprawowac sie dobrze choć u mnie chodzi rewelka, ale to loteria. Opałówke do beemki to wg. mnie wieś i to straszna. Dla miłośników tej marki wogóle nie wchodzi w gre, to tak jakby ktos był właścicielem ekskluzywnej restauracji i podawał gościa denaturat.

ogólnie jak kupisz szamochód w dobrym stanie to wszytsko powinno grac, jak trupa to wydasz wiecej na naprawy niż jeżdząc taksówką przez rok.

I moja rada jak ma to być samochód przechodni byle tanio kupić i przez rok jezdzic ekonomicznie i nic nie robić to nie kupuj BMW. Bez obrazy kup se fiata, daewo lub inne w tym stylu bo spalanie czesto 3 razy mniejsze, eksploatacja mniejsza i mniejszy kłopot ze sprzedażą.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

  • Członkowie klubu
Opublikowano
zalezy co bedzie mniej problemowe.

oto jest pytanie.

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie. Mniej problemowy będzie na pewno samochód dobrze utrzymany. A taki możesz znaleźć zarówno w benzynie jak i dieselu.

 

A odpowiadając na Twoje konkretne pytania:

czy benzyna czy diesiel ?
Zależy co wolisz. Oba mają zalety i mają wady. Poczytaj na forum.

 

jezeli diesel to na co zwrocic uwage ?
Było o tym bardzo dużo na forum. Zwróć uwagę szczególnie na posty Krzyśka (nick: krzysiek 525tds)

 

jezeli benzyna to na pewno tzreba bedzie zagazowac, wiec moze diesel ?
Jeśli chcesz jeździć najwyżej rok to nie ma sensu zagazowywać bo nie zwróci Ci się koszt instalacji i nie wiadomo ile jeszcze z tym problemów może być. Więc pod tym względem lepiej diesel.

 

co z ta pompa w dieslach ?
Było bardzo dużo o tym na forum. Poszukaj. Zwłaszcza postów Krzyśka.

 

automat czy manual ?
Zależy co wolisz. Było dużo o tym na forum. Poszukaj.

 

 

A tak z ciekawości: skąd wziąłeś tą 520-tkę o mocy 136 KM? :D

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano
Benzyna jest pewniejsza bo diesle nie lubia siężkiej nogi zwłaszcza jak są zimne-to je zabija, raczej manual bo automat jest dobry jak jest nowy lub dobrze serwisowany, co do 520 to ma 150KM a nie 136, i jeździć się nią da i nawet sprawnie wyprzedzać, ale jest mało elastyczna i pali tyle samo co 525. Ja mam 520 i jestem z niej zadowolony, miło zaskoczyły mnie osiągi tego 1,5 tonowego klocka 10s do setki to nie jest taki mół jak go malują :D

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Ja jeszcze wrzucę swoje 3 gr. :) podkreślając ważną rzecz która była powiedziana.

Nie zawracał bym sobie głowy BMW jeśli ma być na rok... Po prostu nie warto.

1. Musisz trafić dobry egzemplarz - a takie są zazwyczaj w cenie.

2. Zawsze coś jest do zrobienia nawet w dobrze utrzymanym bo części się po prostu zużywają... nawet na niemieckich drogach (to mnie zawsze rozwalało :lol:) i nie ma cudów by był super nówka nie śmigana.

3. Trzeba po roku sprzedać - cyka rocznik, przebieg, stan i stajesz po drugiej stronie barykady - jak tu dobrze sprzedać by nie wtopić na samej róznicy cen zakupu i sprzedaży? Kupujący nie będzie zadowolny, że jest dobrze utrzymany (jeśli nawet tak będzie) tylko znajdzie masę wad i usterek, powie, że ma opór innych egzemplarzy po śmiesznie małych cenach, itp.

 

Na rok nie warto :? co innego na dłużej. Ale wtedy to inna bajka i inne podjeście do sprawy.

Pozdrawiam

- Sim One -

Opublikowano

520 12V ma 136KM jezeli mnie informacje nie myla.

 

gaz sie zwroci, bo poprostu malo dam a przy sprzedazy se to odbije.

zwlaszcza ze teraz wchodzi podatek od pojemnosci, wiec duze silniki juz zarejestrowane w polsce beda w cenie.

 

jezdzilem juz roznymi markami a teraz chce bmw, a rok to i tak dlugo jak u mnie. zalozylem tym samochodem dlugo jezdzic.

zalozenie jest takie zeby wynalezc dobry egzemplarz, najlepiej z niemiec, bo jednak samochody tam sa dobrze utrzymane, pojezdzic troche i sprzedac zanim polskie drogi dadza sie we znaki i zacznie sie cos psuc.

to juz nie pierwszy samochod z ktorym bym tak zrobil i dobrze na tym wychodze.

 

kupienie samochodu na rok jest jak najbardziej sluszne tak uwazam.

 

 

ale co wybrac nadal nie wiem.

ehhhhh

chyba jednak benzyna.

 

 

pozdro

Opublikowano
520 12 V ma 129KM, i były produkowane do 90roku w e34 zdecydowanie polecam 24V, jest mocniejszy, zdecydowanie nowsza konstrukcja, łańcuch rozżądu, ogólnie lepszy. Za to 12V jest lepszy do gazu

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.