Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
silnik żadna rewelacja mocy , myślałem ze w silniku są jakieś błedy pojechałem do mechanika ,podpioł pod kompa i stwierdza zadnych błedów elektronicznych , ale stwierdził ze puszka podciśnienia jest coś zle wyregulowana , coś podkręcił ,niewiem czy wkręcił czy wykręcił ale coś jest nietak bo teraz nawet nieczuć jak turbo zaczyna działać , a przed jego niby regulacją było bardzo odczuwalne kiedy turbina zaczunała ładować , pozdrawiam i licze na to ze ktoś coś doradzi :cry:
Opublikowano
tyle było na forum ze 2 litry w dieslu przy e39 to nieporozumienie gdyż ten silnik jest stanowczo za mały na dynamiczną jazde
Opublikowano
zgadza się ale coś zrobił ze jest jeszcze gorzej jak było nawet nieczuć jak turbo zaczyna ładować , a przed niby regulacją to było wyczuwalne, pozdrawiam
Opublikowano
no jest lipa, to ma 130 km ale przed jego regulacją było zdecydowanie lepiej tylko niewiem czy on ten trzpień wkręcił czy wykręcił, pozdrawiam
Opublikowano

2,0 d to idealny silnik dla kogos kto jezdzi normalnie,spokojnie,duzo i ekonomicznie.idealny do jazdy po miescie.jezdze takim i jak dla mnie to rewelacja,jestem zadowolony.

poza tym TO ma tyle koni ze starczy...

a jak ktos kupil sobie 2,0 d do dynamicznej jazdy-jak wy to nazywacie, to cos mu sie pomylilo..

tak samo jak tym ktorzy kupili sobie 4,4 litra i placza ze duzo pali

trzeba pomyslec co sie kupuje i jak uzytkuje a potem panikowac

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
najlepiej nie grzebac w aucie,czasami zostawic lepiej tak jak jest,bo jak mechanicy naprawia,to robi sie czesto gorzej....ja bym mechanikowi jaja urwal....

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
i tutaj się z tobą zgadzam , ale chciałbym aby było jak przed niby naprawą ale juz do niego niepojade , liczę na to ze ktoś na forum mi doradzi co robić albo jak to naprawić , wyregulować tą przepustnicę od spręzarki , pozdrawiam
Opublikowano

z tego co sie orientuje a mialem tez problemy z moca i turbo w 530d[opisywalem juz na forum] to ta tzw "gruszka" ktora steruje turbina jest bardzo trudna do wyregulowania i jesli ktos zacznie przy tym grzebac a sie nie do konca zna to moze wyjsc niezla lipa...

 

proponuje podjechac do specjalistow od tego typu rzeczy, w Gdańsku sie pewnie znajdzie firma ktora np regeneruje turbiny, oddac ja do sprawdzenia lub podlaczyc auto do kompa na hamowni i sprawdzic jakie daje doladowanie w czasie jazdy [ja tak najpierw zrobilem] bo jak podlaczysz auto do kompa na wlaczonym silniku ale na postoju to wszystko moze byc cacy gorzej jak auto jest obciazone i turbo niewyrabia z doladowaniem

 

2,0d to nie jest wół bez przesady powinien jako tako smigac, wiadomo to nie wyscigowka ale lepiej sprawdzic to niz za jakis czas kupowac nowa turbine bo starą zajedziesz

 

pozdr

Opublikowano
no i właśnie w tej gruszce coś kręcił potem przejechaliśmy się z kompem podłączonym i mówił ze jest ok na początku mi się wydawało ze jest lepiej ,chyba ze coś po jakims czasie coś ię stało ,pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.