Skocz do zawartości

Koledzy trzy pytanka odnośnie zawieszki.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.No własnie koledzy chce sie upewnic czy jak wyciągne mcphersona i wsadze go spowrotem w takiej samej postaci na swoje miejsce to konieczna bedzie regulacja zbierzności koł.?

 

2.I jak sie ma ustawienie tylniego zawieszenia , czy po wymianie starych zużytych sprężyn na nowe standartowe bede musiał coś ustawiac?

 

3.Po wymianie łączników tabilizatora oś przednia regulacja zbierznosci obowiązkowa.?

 

Tak sie skałda że szykują mi sie ta robota pkt 2,3 a o pkt 1czyli o mcphersona pytam bo mam jakies sprezynki sportowe ale nie wiem ile obnizaja chciałem je założyc tylko na sprawdzenie a nastepnie jesli auto za dużo siądzie to spowrotem założyc standart.

 

Dzieki z góry za informacje i pozdrawiam.

Aha dla informacji to autko to e36 318i z 91r.

Opublikowano

Nie powinieneś mieć problemów ze zbieżnością. Jeśli jednak wyczujesz różnicę, to ustawienie na stacji diagnostycznej kosztuje grosze.

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Nie powinieneś mieć problemów ze zbieżnością. Jeśli jednak wyczujesz różnicę, to ustawienie na stacji diagnostycznej kosztuje grosze.

Pozdrawiam

 

Kolego a nie orientujesz sie czasem czy na otworach na śrube w amorku jest jakaś regulacja (tak jak np w golfie był otwór miał wekszą średnice niż śruba i tam była chyba regulacją kątów pochylenia jak sie niemyle ).

W bmw jest inaczej?

Opublikowano

Wybacz, ale niejasne jest to co napisałeś. Jeśli chodzi Ci o regulację kąta nachylenia kolumny mcpersona i czy wyciągając ją coś sknocisz, to nie masz się czym martwić.

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Wybacz, ale niejasne jest to co napisałeś. Jeśli chodzi Ci o regulację kąta nachylenia kolumny mcpersona i czy wyciągając ją coś sknocisz, to nie masz się czym martwić.

Pozdrawiam

 

Dzieki własnie o taką odpowiedź mi chodziło , sorka za tak sformułowane pytanie ;), pozdrawiam.

Opublikowano
3.Po wymianie łączników tabilizatora oś przednia regulacja zbierznosci obowiązkowa.?

 

Po wymianie łączników stabilizatora nie musisz nic robić ze zbieżnością.

Opublikowano
Wszystko pięknie, ale pamiętaj że jak obniżysz auto to musisz ustawić zbieżność, bo jak auto będzie niższe, to zbieżność się też zmieni dlatego że drążki kier. będą pod innym kątem. Nachylenie kół też się zmieni :(

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Opublikowano
Wszystko pięknie, ale pamiętaj że jak obniżysz auto to musisz ustawić zbieżność, bo jak auto będzie niższe, to zbieżność się też zmieni dlatego że drążki kier. będą pod innym kątem. Nachylenie kół też się zmieni :(

 

Tak tak o tym to wiem zastanawiało mnie tylko czy jak z powrotem założe serię tę samą co mam czy bede musiał ustawiać , ale wiem że nie musze.dzieki pzdrw.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.