Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam małe pytanko zamierzam kupić sobie BMW e-39 tylko nie wiem za bardzo czy wybrać model z silnikiem 2,5 czy 2,8 oczywiście chodzi mi tylko o benzynke zadnych lpg. Chce wiedzieć czy koszty utrzymania 2,5 są dużo mniejsze niż 2,8 i prosiłbym o pinie odnośnie najkosztowniejszych awarij. Pozdrawiam
Opublikowano
Witam wszystkich mam małe pytanko zamierzam kupić sobie BMW e-39 tylko nie wiem za bardzo czy wybrać model z silnikiem 2,5 czy 2,8 oczywiście chodzi mi tylko o benzynke zadnych lpg. Chce wiedzieć czy koszty utrzymania 2,5 są dużo mniejsze niż 2,8 i prosiłbym o pinie odnośnie najkosztowniejszych awarij. Pozdrawiam

 

Ten temat to był już poruszany z 2 tygodnie temu pamiętam bo sam się zciołem z właścicielem 523 który uważał ze 523 to właściwie 528 tylo minimalni gorsze.Więc napisze Ci że nie jest minimalnie tylko duużo gorsze/głośniejsze dźwięk na wysokich obrotach jest nie za ladny i generalni silnik za słaby/, miałem 523 mam 528 , w 3 to nieźle chodzi do momentu jak nie pojeździsz 2,8, ale do e39 jest poprostu minimalnie za słaby. Ogólnie żeby sie nie rozpisywać jak pisałem wczesniej mniejsza jest różica między 530 i 528 niż 528 i 523. Ja gorąco polecam 528, albo jak masz większe moiżliwości to 530i

 

pozdrawiam

Opublikowano

koszty utrzymania praktycznie nie roznia się

2.8 spali troszke więcej ale za to wynagradza to mocą ... w koncu 193km a nie 170km

z ubezpieczeniem ceny beda takie same bo oba autka powyzej 2000ccm

ja bym polecal 2.8

Opublikowano
w koncu 193km a nie 170km

 

a dodam że wydaje się nie wiele /20km/ , ale różnica jest dużo większ niż wynikało by to tylko z koników

Opublikowano
I ja pamiętam że jest zupełnie inny dzwięk silnika w 523 brzmi jak by się męczyl na wysokich obrotach , w 528 wiertarka aż miło sluchać jak się wkręca. Różnica w kosztach jast żadna te same części / no przynajmiej to samo cenowo/
Opublikowano
I ja pamiętam że jest zupełnie inny dzwięk silnika w 523 brzmi jak by się męczyl na wysokich obrotach , w 528 wiertarka aż miło sluchać jak się wkręca. Różnica w kosztach jast żadna te same części / no przynajmiej to samo cenowo/

 

Tak i to "zciołeś" sie ze mną. Ja też mam doświadczenie w tych silnikach, bo brałem przy zakupie obydwie wersje pod uwagę (podobnie jak autor wątku) i wcale nie ma takich różnic jak piszesz pod względem osiągów, a tym bardziej dźwięku, ale nie będę sie kłócił po raz drugi... Jeśli masz elastyczne finanse na auto, to i ja poradzę Ci poszukać 528 ale pamiętaj że nie jest prosto znajść zadbany egzemplarz. Lepiej poświęcić więcej czasu na poszukiwania oraz pieniążków, a w tedy kupisz porządne auto z dobrym wyposażeniem (z reguły w 528 jest lepiej wyposażone niż 523). Tak jak pisze kolega mistszu1 utrzymanie będzie bardzo zbliżone, jak i spalanie. Co nie znaczy że 523 nie polecam, bo ja jestem bardzo zadowolony i wcale nie żałuje ze nie kupiłem 528. Dla mnie na pierwszym miejscu był nieduży (pewny) przebieg i stan auta, co i Tobie bym polecił, przedkładając to nad osiągi, czy "skórzaną tapicerkę".... Grunt to kupić dobre (zadbane) auto i to jest najważniejsze! :!:

Opublikowano
528 tylo minimalni gorsze.Więc napisze Ci że nie jest minimalnie tylko duużo gorsze/głośniejsze dźwięk na wysokich obrotach jest nie za ladny i generalni silnik za słaby

mistszu1 - przestań pisać takie dziędzioły , mam 523 i akurat wymieniam silnik i znowu kupiłem 2,5 ale ze wzglendu że była okazja a chciałem 2,8 o to tylko ze wzglendu że mając większą moc i moment można oszczędniej jezdzić a głośność i kultura pracy jest identyczna w obo silnikach w końcu są idyntyczne nawet osoba nie wtajemniczona nie jest ich wstanie rozpoznać po samym wyglondzie

Opublikowano
nawet osoba nie wtajemniczona nie jest ich wstanie rozpoznać po samym wyglondzie

 

Po wyglądzie to się karoserie ocenia, albo 2,8 było zajechane, albo twoje 523 jest jakieś nadzwyczajne, najlepiej niech ktoś podjedzie do komisu czy gdzie tam chce i pojeździ tym i tym, różnica jest dla mnie duża, dla Ciebie niema, no to nie wiem co Ci napisać?.....może :idea: że ta 523 to siętylko wyglądem rózni / jak jest w innym koloże :lol:

 

pozdrawiam

Opublikowano
/

 

Tak i to "zciołeś" sie ze mną. :!:

 

Pozdrawiam kolege " ,ale dyskusja była niewyjaśniona i staneło na tym, że...kurcze już nie pamiętam

 

pozdrawiam

Opublikowano

coz panowie gadanie takie ze wyprzedzilem mojego kolege albo cos nie ma bardzo sensu bo on mogl nie butowac tak jak my albo nie mial warunkow zeby cos wyprzedzac ...

ja wiem jedno jeździlem 528i oraz 523i no i jednak roznica byla dla mnie wyrazna , na korzysc 528i

dodam ze wysiadlem z 528i i odrazu wsiadlem do 523i takze moglem ocenic na swiezo

Opublikowano

dodam ze wysiadlem z 528i i odrazu wsiadlem do 523i takze moglem ocenic na swiezo

 

 

No dokładnie miałem to samo, jeździłem 523ia, a jak mi ukradli to wziąłem odrazu 528ia i uważam że różnica jest baardzo duża

Opublikowano
że ta 523 to siętylko wyglądem rózni / jak jest w innym koloże :lol:

nie chodzi mi o kolor budy tylko o wygląd silnika , 2,0 2,5 i 2,8 dla nie wtajemniczonych są nie do rozpoznania no chyba że 2,8 na dwóch vanosach

a co do jazdy to się zgadzam tylko za wyjątkiem tego co piszesz o głośności , jakoś nie zauważyłem by 2,5 był głośniejszy no chyba że akurat piszesz o moim który akurat wymieniam momentami to chodził jak diesel

no ale chyba nie to miałeś na myśli bo nie mieliśmy przyjemności się spotkać więc go nie słyszałeś

pozdrawiam Damian

Opublikowano

jakoś nie zauważyłem by 2,5 był głośniejszy no chyba że akurat piszesz o moim który akurat wymieniam momentami to chodził jak diesel

 

Po wymianie dużej różnicy nie bedzie :mrgreen: , no chyba ze wsadzisz 2,8 :cool2:

 

pozdrawiam

Opublikowano

jakoś nie zauważyłem by 2,5 był głośniejszy no chyba że akurat piszesz o moim który akurat wymieniam momentami to chodził jak diesel

 

Po wymianie dużej różnicy nie bedzie :mrgreen: , no chyba ze wsadzisz 2,8 :cool2:

 

pozdrawiam

 

Na prawdę nie wiem skąd takie wnioski wyciągasz. Piszesz że miałeś obydwa auta ale (tak jak już wcześniej pisałem) i ja jeździłem obydwoma wersjami i dźwięk jest po prostu identyczny w obydwu modelach. Nieco cichsza jest 520 ale przy 523 i 528 w dźwięku silnika nie ma różnicy, bynajmniej ja jej nie dostrzegłem, wiec jeśli nawet jest to wręcz niezauważalna. Zaznaczam tylko, że nie jeździłem żadnym automatem, a ty miałeś obydwa z automatycznymi skrzyniami i może to być powodem rozbieżności zdań. Sam już nie wiem. A jeśli chodzi o osiągi do duużo /pisanie przez kilka "u"/ lepsze to ma 540 od 523 ale nie 528.

 

Do autora wątku: kup sobie 528 dla świętego spokoju i tyle. :) Ale jak kupisz 523 to też żadnego błędu nie popełnisz ;)

 

pozdrawiam :)

Opublikowano

jakoś nie zauważyłem by 2,5 był głośniejszy no chyba że akurat piszesz o moim który akurat wymieniam momentami to chodził jak diesel

 

Po wymianie dużej różnicy nie bedzie :mrgreen: , no chyba ze wsadzisz 2,8 :cool2:

 

pozdrawiam

 

Na prawdę nie wiem skąd takie wnioski wyciągasz. Piszesz że miałeś obydwa auta ale (tak jak już wcześniej pisałem) i ja jeździłem obydwoma wersjami i dźwięk jest po prostu identyczny w obydwu modelach. Nieco cichsza jest 520 ale przy 523 i 528 w dźwięku silnika nie ma różnicy, bynajmniej ja jej nie dostrzegłem, wiec jeśli nawet jest to wręcz niezauważalna. Zaznaczam tylko, że nie jeździłem żadnym automatem, a ty miałeś obydwa z automatycznymi skrzyniami i może to być powodem rozbieżności zdań. Sam już nie wiem. A jeśli chodzi o osiągi do duużo /pisanie przez kilka "u"/ lepsze to ma 540 od 523 ale nie 528.

 

Do autora wątku: kup sobie 528 dla świętego spokoju i tyle. :) Ale jak kupisz 523 to też żadnego błędu nie popełnisz ;)

 

pozdrawiam :)

 

Pierwsze miałem 523ia i to był świadomy wybór / niestety w przypadku nowej sztuki to była zbyt duża różnica dla mnie i wziąłem 523ia/, ale jak mi "zniknął" to był wystawowy 528ia/ identyczny kolor itd. znajomi myśleli że odzyskałem skradziony/ i z dobrym rabatem go łyknąłem powiem tylko tyle że 523 to też dobra maszyna sam w końcu ją wziąłem, ale jeżeli mam polecić to 528, może ta różnica wynika ze skrzyni, ale dzwiek to napewno nie jest taki sam, tutaj przedmówca Melonik mądrze napisał że w przypadku samochodu używanego zdecydowanie należy sie kierować stanem technicznym pojazdu bo obie jednostki są baardzo dobre

 

pozdrawiam

Opublikowano
i ja jeździłem obydwoma wersjami i dźwięk jest po prostu identyczny w obydwu modelach. Nieco cichsza jest 520 ale przy 523 i 528 w dźwięku silnika nie ma różnicy,

dokładnie mam takie same odczucia i co do 2.0 też bo ma go kolega Sebastan i faktycznie jest cichszy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.