Skocz do zawartości

Cykanie w silniku!!


borys77

Rekomendowane odpowiedzi

regulatorki hydrauliczne zzaworów kolego ale najpier też sprawdź poziom oleju bo też tak bywa jak jest mało generalnie widzę że masz e36 tylko nie widać jaki motor ja do e30 jak miałem a tam jest 8 zaworów w przypadku 1.8 to wyszło mi 450zł za wszytskie firmy febi ale to było 3 lata temu :hand:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mialem to samo na zimno, potem juz non stop cykalo.

Wymianilem popychacze i przestalo.

 

Polecam jednak rozpatrzec nastepujaca opcje

Z opisow chlopakow to cudo

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51567&highlight=4000

 

A tu stronka na allegro do Goscia

 

http://www.allegro.pl/item242651578_bmw_e30_e34_e36_m40_dzwigienki_popychacze_naprawa.html

 

JA wynienilem sake popychacze.. teraz zaczelo mi odcinac silnik juz przy 4 tys. i z tego co wyczytalem to mam chyba dxwigienki do wymiany jeszcze :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji sprawdź sobie wałek - bo prawdopodobne, że jest wytarty.

Tak na marginesie to zauważyłem, że dźwigienki zaworowe w M40 w E30 miały szerszą stopkę i mniej zuzywały krzywki wałka (przynajmniej równo je ścierały). Natomiast M40 w E36 zmienili na wąską stopkę - także krzywki wałka zuzywają się tylko w śroku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.