Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siemka, wie ktos moze jak odblokowac zamek na jednych z dzwi ? Central to seria otwierany z kluczyka, a wiec pewnego dnia zamykam moja Becie, wszystko ok bylo nagle otwieram patrze a tu tylnie dzwi po prawej stronie sa zamkniete (rygielek wcisniety jak przy zamknietym) No wiec powtozylem operacje zamykajac i otwierajac dzwi bo myslalem, ze sie zblokowal no i kibel. Probowalem wyciagnac rygielek nie ma szans a sily troche mam Wie ktos jak go odblokowac ? Moze dostac sie do wewnatrz dzwi ale jak ? Prosze o pomoc.
Opublikowano
hmmm ryglowanie Ci sie wlaczylo....Pewnie malo smaru na silowniku i ciegnach i cos sie zblokowalo. Bez problemu rozbierzesz boczek przy zamknietych drzwiach sam to przechodzilem :)......A wtedy zdjemujesz z silownika od centralnego wtyczke - taka zapinana..- nie rwij bo pourywasz powinna po podniesieniu takiego metalowego zawleczka sama zejsc... Jak zejdzie bierzesz napiecie 12 V :) i podpinasz pod 3 i 6 Pin od prawej strony - on jest za blokade-ryglowanie odpowiedzialny.wtedy tak cyknie smiesznie i juz reka mozesz wyciagnac rygiel....

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

Akurat mam centralnego luzem :twisted: Wtyczka to cos takiego jak na obrazku rozumiem, ze te piny to te zrobione na czerwono ?

 

 

http://mexyk.ovh.org/beta/central.JPG

Opublikowano
dokladnie mistrzu....nawet jak popieprzysz to sie nie upoli....musi ci cyknac...i wtedy gitarka...Pozdrawiam

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

Sluchaj podejrzewam ze wymiana nie bedzie konieczna....wez troszke wazelinki technicznej..specjalnego smarowidla do silownikow...i przeczysc go , sprawdz jak chodza ciegna - powinny leciutko - inaczej silownik dostaje w d*** i sie wiesza.hmmm pociagnij sobie zasilanie spod kanapy po co masz stosowac zasilacz , zreszta jak tam uwazasz....Silownik kosztuje nowy okolo 100 zl w ASO , a podrobka 20-30 zl zrobisz jak uwazasz. Nie sadze zeby podrobka wiele sie roznila :) Przed zima radze sprawdzic wszystkie silowniki i posmarowac specyfikiem aby od mrozu nie pozamarazalo nic.Wszystkie ciegna i te kolankowe zatrzaski posmaruj...SHELL - ma fajnysmar do silownikow - nie pamietam nazwy ale jest takie cos...jak bede w garazu to sprawdze ci nazwe,......tubka kosztuje cos kolo 30 zl...ale jest swietny....jak sie go podgrzeje mozna w strzykawke i okolice zamka i wkladki wysmarowac swietnie dziala...Nie mialam od paru lat problemow w mrozy -27.oczywiscie nie nalezy przesadzac z jego iloscia....Poprostu wszystko ma byc tluste ale nie ma okapywac od smaru.

W razie jakis pytan wal . centralny i zamki znam od podstaw. Pozdrawiam.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
jak sie go podgrzeje mozna w strzykawke i okolice zamka i wkladki wysmarowac swietnie dziala...

 

Wystarczy wstrzyknąć w zamek bez rozbierania czegokolwiek? :think:

 

Daj znać jak sprawdzisz nazwę tego specyfiku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.