Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie wiem że to było ale za diabła nie mogę znależć.Pewien z kolegów miał taki problem że jadąc auto na chwilę zgasło na parę sekund zapalił mu się ABS i pojechał ł dalej,ale za chwilę znowu zgasł i już auta nie odpalił.Ja dziś miałem podobnie zgasł na 2 s podczas jazdy zapalił sie ABS zgasły światła.Po paru kilometrach się zatrzymałem i sprawdziłem połączenie Akumulatora,okazało się że klema plusowa była lużna-czy to mogło być przyczyną ?.Jutro muszę daleko jechać i nie chcę niespodzianek.

 

Jakby ktoś znalazł tamten post to poproszę o link.

Opublikowano

Witam!

 

Wiem ze moze nie mam e39, ale mialem podobny problem, okazalo sie ze zwierala sie klema "+" z obudowa pod kanapa (tam mam aku) co tworzylo zwarcie i zapalanie sie kontrolki ABS i gasniecie auta, a mam diesla, najbardziej objawialo sie to na przejazdach przez tory kolejowe gdzie ostro bujalo i na dziurach, przy twardych strzalach zawieszenia.

Powodzenia w poszukiwaniach i oby jak naj mnie takich przygod.

Opublikowano

Ale nie odpalił auta bo co?

Kręcił ale nie chciał zapalić czy wogóle nie chciał zagadać. jeśli zapaliła się kontrolka od ABSu to obstawiam elektrykę. Jak jest za niskie napięcie to się zaświeca. Sprawdź połączenie przewodów na klemach, jeśli ok to następnym etapem będzie sprawdzenie alternatora. Mi ostatnio padł ale już hula Bunia

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale nie odpalił auta bo co?

Kręcił ale nie chciał zapalić czy wogóle nie chciał zagadać. jeśli zapaliła się kontrolka od ABSu to obstawiam elektrykę. Jak jest za niskie napięcie to się zaświeca. Sprawdź połączenie przewodów na klemach, jeśli ok to następnym etapem będzie sprawdzenie alternatora. Mi ostatnio padł ale już hula Bunia

 

Nie wiem jak się potoczyła tamta sytuacja dalej.U mnie zrobił tak dwa razy po czym sprawdziłem te klemy i się okazało że była jednak plusowa trochę lużna-szło zdjąć ręką-dokręciłem ją i na razie jest ok.ale czy to na pewno było to ?

Opublikowano
Ale nie odpalił auta bo co?

Kręcił ale nie chciał zapalić czy wogóle nie chciał zagadać. jeśli zapaliła się kontrolka od ABSu to obstawiam elektrykę. Jak jest za niskie napięcie to się zaświeca. Sprawdź połączenie przewodów na klemach, jeśli ok to następnym etapem będzie sprawdzenie alternatora. Mi ostatnio padł ale już hula Bunia

 

Nie wiem jak się potoczyła tamta sytuacja dalej.U mnie zrobił tak dwa razy po czym sprawdziłem te klemy i się okazało że była jednak plusowa trochę lużna-szło zdjąć ręką-dokręciłem ją i na razie jest ok.ale czy to na pewno było to ?

 

To było na 100% to miałem dokładnie to samo ciśnienie mi skoczyło podjechałem do warsztatu i wiesz co się okazało...

Opublikowano

dzisiaj spotkała mnie taka sama sytuacja- samochód zgasł podczas jazdy- po ponownym odpaleniu zapaliły sie kontrolki od abs i asc.

po dojechaniu do kolejnego skrzyzowania na czerwonym swietle wyłączyłem silnik i zapaliłem go jeszcze raz- kontrolki zgasły- wszystko ok, musze sprawdzic klemy. :)

Opublikowano
dzisiaj spotkała mnie taka sama sytuacja- samochód zgasł podczas jazdy- po ponownym odpaleniu zapaliły sie kontrolki od abs i asc.

po dojechaniu do kolejnego skrzyzowania na czerwonym swietle wyłączyłem silnik i zapaliłem go jeszcze raz- kontrolki zgasły- wszystko ok, musze sprawdzic klemy. :)

 

Nie to nie klemy niestety z tego co wiem to początek końca pompy hamulcowej masz pewnie z 01, albo przepływomierz czego Ci rz :) ycze, a i alternator może kurw. być

Opublikowano

hmm dziwne, ale to raczej cos z ako. dziś podczas przekrecenia kluczyka na zapłon kontrolki sie zaswieciły zaczęło grac radio a za moment wszystko zgasło- brak prądu w całym samochodzie, dostałem sie do akumulatora od wewnatrz kabiny (tylna klapa w touring otwierana elektrycznie) pogmerałem przewodami i prąd wrócił jakby nigdy nic.

klema na (-) jest niby przykrecona , ale za kabel chwytając można ja obracać,. czy to ako siada, czy co?

Opublikowano
hmm dziwne, ale to raczej cos z ako. dziś podczas przekrecenia kluczyka na zapłon kontrolki sie zaswieciły zaczęło grac radio a za moment wszystko zgasło- brak prądu w całym samochodzie, dostałem sie do akumulatora od wewnatrz kabiny (tylna klapa w touring otwierana elektrycznie) pogmerałem przewodami i prąd wrócił jakby nigdy nic.

klema na (-) jest niby przykrecona , ale za kabel chwytając można ja obracać,. czy to ako siada, czy co?

 

Nie może być niby przykręcone i się obracać w BMW nad całą elektryką "czuwa" elektronika jak masz spadek napięcia poniżej nie pamiętam ilu, ale 14,3 czy coś takiego to ci będzie prąd odcinało

Opublikowano
pogmerałem przewodami i prąd wrócił jakby nigdy nic.

klema na (-) jest niby przykrecona , ale za kabel chwytając można ja obracać,. czy to ako siada, czy co?

 

raczej przewody, jak nimi "pogmerałeś" i wróciło napięcie sprawdź połączenie między aku, a samochodem

Opublikowano
odświeżam temat. Cholera jasna dzis mi silnik zgasł przy ostrzejszym hamowaniu (oczywiście silnika nie zadusiłem, bo miałem wciśniete sprzegło) po odpaleniu pali się kontrolka ABS i kontroli trakcji...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja po dokręceniu klemy akumulatora mam święty spokój jest ok,ale klema była ewidentnie lużna.Ja bym na twoim miejscu szukał dalej idąc przewodem plusowym od aku i sprawdzał jego wszystkie połączenia.Według mnie jest to momentalny zanik prądu.
Opublikowano
odświeżam temat. Cholera jasna dzis mi silnik zgasł przy ostrzejszym hamowaniu (oczywiście silnika nie zadusiłem, bo miałem wciśniete sprzegło) po odpaleniu pali się kontrolka ABS i kontroli trakcji...

 

Akumulator jest przykręcony obejmą czy luźno lata, może być problem z alternatorem, ale to dziwne bo on ładuje albo nie, ale to może jego końcówka pewnie masz reczna skrzynię bo w automacie to od razu koniec

Opublikowano

Witam,

 

Ostatnio w ciagu tygodnia mialem podobna sytuacje tyle ze o gorszym finale. Za pierwszym razem stanalem na swiatlach i auto zgaslo (bedac w trybie drive). Holowanie do autoryzowanego salonu na lawecie. Tam stwierdzili ze po podpieciu do kompa pompa paliwa wykazuje bledy. Wymienili. Po wyjechaniu z serwisu ujechalem ok 20 km i zgasl znowu w trakcie wyprzedzania (o malo nie wpadlem w drzewo bo wyprzedzalem na luku a wtedy braklo tez wspomagania kierownicy i hamulca gdy silnik sie wylaczyl). Na lawete i do serwisu. Nie wiedzieli co sie stalo ale droga dedukcji wymienili druga pompe paliwa w baku. Po wyjechaniu z serwisu ujechalem znowu okolo 20 km i po samym domem na srodku drogi auto zgaslo. znowu w trybie Drive. Na lawete i do serwisu. Jestem zalamany. Stoi tam u nich i obawiam sie, ze znowu historia sie powtorzy. Doradzcie cos prosze a ja im zasugeruje co maja zrobic. Auto z 2001 E39

Opublikowano

hmm najśmieszniejsze jest to, że te jaja zaczęły sie dziać u mnie po wymianie pompy paliwa, która działa na 100%. brak pęcherzyków powietrza w paliwie i odpala od razu jak jest nawet mało paliwa w baku, przedtem jak było mało paliwa (ok 1/3 baku) to po nocy długo trzeba było kręcić, żeby odpalił.

 

generalnie moje podejrzenia idą niestety w kierunku pompy wtryskowej, bo jak silnik sie nagrzeje, to dość mocno obroty mi falują niestety na biegu jałowym. podejrzewam, że przy dużym obciążeniu spowodowanym hamowaniem -może nastąpić jakiś mocny spadek obrotów i silnik po prostu zgaśnie. W poniedziałek 03.09 jadę do serwisu boscha, może coś wynajda po podłączeniu do kompa

Opublikowano

sebos76,

ale mi sie to stalo przy dodawaniu gazu i wyprzedzaniu a nie przy hamowaniu. Troche mnie wystraszyles z ta pompa wtryskowa bo ona kosztuje ok 7 tys. + robocizna. Co do pompy paliwa to i przed wymiana i po wymianie dzieje sie to samo. Jak sie czegos dowiesz bardzo prosze Cie o info. dziex

Opublikowano

no nie przy dodawaniu gazu to mi sinik nie zgasł, jak deptam to idzie jak pocisk generalnie. a pompa z programu wymiany bx boscha to "tylko" ok. 3400 na szczęście ...

w moim przypadku- silnik ciągnie dobrze bez najmniejszego problemu rozpędza samochód do 200 km/h nie ma sensu wymieniać pompy wtryskowej, tylko dlatego że raz na parę dni zgaśnie na wolnych obrotach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.