Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zgadzam się z tobą marekp750 ja także wole zrobić obecny silnik i nie bawić się z szukaniem innego, przynajmniej wiem co tu już gra, a co do samodzielnej naprawy to ja się za to nie zabieram bo to byłoby dla silnika morderstwo :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kolejna BMW powróciła do świata używalności, wymiana pierścieni pomogła, ale największy efekt dała wymiana pompy paliwowej, teraz samochód śmiga

jakby wyjechał z fabryki, mechanik przyznał że udało mi sie trafić na dobry niezjeżdżony egzemplarz bo silnik od środka jest jak nówka. Koszt całej zabawy wyniósł mnie 1500zł ale było warto.

Opublikowano
Koszt całej zabawy wyniósł mnie 1500zł ale było warto.

 

jak ja bym chciał tyle zapłacić za remont swojego silnika...

I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
zależy co chcesz remontować koszt remontu 1 głowicy 1 tyś zł policz że są dwie do tego wymiana pierścieni , wszystkie uszczelki i robocizna myślę że koło 6 tyś. jak dobrze pójdzie!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Ja jak się biorę za robote jakiegoś silnika (czasami się zdarza)...

to robię:

 

1. pomiar ciśnienia sprężania

2. pomiar podciśnienia w kolektorze dolotowym (wakuometrem)

 

1. Jak małe ciśnienia sprężania to trzeba coś z tym zrobić (zależy jak małe).

 

W pkt. 2 często wychodzi na jaw, że nieszczelny jest gdzieś

dolot i większość problemów jest z tym związana.

 

 

Oczywiście później (jeżeli dalej jest coś nie tak) to

zostaje elektronika... tutaj już więcej wyczucia trzeba

ale standardowo to:

 

jakiś środek do czyszczenia styków i poprawiamy niestyki na

wszystkich złączach (ECU, czujniki, masy itd).

 

Dopiero po tych zabiegach można dewagować co dalej...

czy każdy silnik ma jakieś określone wartości podciśnienia chodzi mi konkretnie o M70?

 

Ja mam inne pytanko... kiedyś rano odpaliłem swoje BMW i gdy nie dodawałem gazu obroty spadały na 300-400 rpm i silnik gasł... miałem akurat trochę czasu by pobawić się z samochodem więc zajrzałem pod maskę, zobaczyłem jak chodzi EML.

 

Co mnie zdziwiło? Gdy zdjąłem tą taką nakładkę na wlot do puszki filtr powietrza i zatkałem dłonią prawie cały dolot, pozostawiłem silnikowi dosłownie tylko troszkę powietrza EML ani nie drgnął! Czy czasem nie powinno być tak że jak zatka się ręką prawie cały wlot powietrza to EML się otwiera?

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.