Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

“Growing sales of SUVs and pickups have exacerbated height mismatches among passenger vehicles, thereby increasing the risks to occupants of many vehicles struck in the side”

Przypomina mi się jeden crash-test z Fifth Gear... poza tym rzecznik bmw ma rację, to jest pojedynczy test, nie jest to miarodajne doświadczenie.

Poza tym specjaliści z Euro-NCAP nie mają złego zdania o serii 5:

http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_2004/208.aspx

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

imho niskie zawieszenie zaszkodziło. Uderzenie ominęło próg i poszło w drzwi. Gdyby podnieść o pare cm, więcej próg by pochłonął więcej energii.

I wtedy by poziom bezpieczeństwa był jak najbardziej ok.

 

EDIT: tu foto

Opublikowano
I tak seria 5 wypada dobrze w porównaniu do pokazywanych ostatnio w raportach tvn turbo chińskich wozidełek ha ha :D

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.