Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. Już kiedyś poruszyłem ten temat ale nic konkretnego sie nie dowiedziałem. mimo wszystko wielki dzięki za wszystkie odp. Chodzi mi o falujące obroty w E34. jest to silnik 12V 2000 cm3 z instalacja LPG. Wahania w zakresie 500-1000 obr/min. po jakimś czasie dokładnie kiedy silnik sie zagrzeje wszystko wraca do normy. na dodatek ciężko pali i czuć wyraźny zapach benzyny zaraz po odpaleniu. pewny magik powiedział mi ze popularnie nazywany "silnik krokowy" może zasysać lewe powietrze. auto zostało poddane badaniu na kompie ale tu brak błędów, ponad to wymieniłem wszystkie węże ale "krokowego" jeszcze nie ruszałem. i nie jestem pewny czy to na pewno będzie to. a może przepływomierz? jakie są objawy uszkodzonej przepływki? dlatego proszę o porady tych właścicieli bmw którzy mieli już taki problem!!!! z góry dziękuje a już tak na marginesie dodam ze w każdym warsztacie który miałem zaszczyt odwiedzić wymyślano coraz to bardziej zabawne usterki i wyszło na to ze lepiej już wymienić silnik i powinno być ok:))))))) :D :D :D :D
Opublikowano

Hehe jak wymienisz silnik a osprzet zostanie ten sam to prawdopodobnie problem nie zniknie :)

 

Jezeli chodzi o usterke to wg mnie moga to byc trzy rzeczy: silnik krokowy, przeplywomierz albo sonda lambda.

jezeli chodzi o przeplywke to latwo sprawdzic a mianowicie na odpalonym silniku (na benzynie) nalezy ja odlaczyc (wyjac z niej kabel) i sluchac reakcji. Jezeli jakas bedzie (spadna lub podniosa sie na chwilke obroty) to jest ona na 90% sprawna.

Z sonda lambda postepujemy podobnie jednak moze to byc znacznie mniej pewne.

Pozostaje silnik krokowy. Sadze jednak, ze to jest jego wina. Steruje on obrotami silnika i najwieksze znaczenie ma jego praca wlasnie gdy silnik jest zimny.

Opublikowano
witam problem może tu sprawiać czujnik temperatury silnika ten co daje sygnał do kompa żeby włączyć ssanie pewnie daje złe dane i silnik dostaje raz więkrzą dawke palwa i raz mniejszą możesz napisać jeszcze czy na zimnym silniku auto sie dusi jeżeli tak to ten czujnik
Opublikowano
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. teraz jak tylko będę miał czas sprawdzam wszystko odnowa. Mogę jeszcze dodać ze po przejechaniu kilku km bardzo ciężko odpala dopiero za 3 razem. Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrawiam wszystkich miłośników marki BMW
Opublikowano

Witam

Miałem takie same objawy jak ty . Jak był zimny to obroty falowały jak się rozgrzał było OK. Okazało się że uszczelka pod kolektorem ssącym przepuszczała lewe powietrze jak silnik się nagrzewał to kolektor rozszerzał się dociskał uszczelkę do głowicy i nie zasysał lewego powietrza. Wymieniłem uszczelkę i jest wszystko OK.

Opublikowano
Ja sie kulalem z tym klopotem od jakis 10 miesiecy.............od chwili kiedy sam chcialem sobie pomieszaca w ustawieniach silnika na prace na LPG.Jesli cie to interesuje ( jest tego mnustwo) poszukaj moich postow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.