Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wiem ze był poruszany ten temat ale nie wiem jak sciągnac stabilizator w lewym kole mam do wymiany i czy samemu sie go do wymiwnic pozdro.
Opublikowano (edytowane)
Poszukaj za pomocą opcji "SZUKAJ". Ostatnio opisywałem wyczerpująco tą wymianę :-) Edytowane przez prl
Opublikowano
Najlepiej ściągnąć cały drążek stabilizujący razem z łącznikami. Sam tak robiłem bo sam łącznik jes ciężko wyjąć. Łacznik odkręć razem z górną blaszka mocującą inaczej jest ciężko. tu masz link jak to wyglądahttp://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA31&mospid=47436&btnr=33_0364&hg=33&fg=45.Zobacz odrazu czy nietrzeba wymienić gum, bo po co dwa razy rozbierać
Opublikowano
to jest proste jak drut. ostatnio u siebie wymienialem najlepiej do tego sciagnac kolo przygotowac dwa 17 klucze lub 16 jak jest orginal ja mialem 16:)nie sciagaj zadnego drazka!!!roboty sobie tylko narobisz :duh: Pozodzenia :mrgreen:
Niech MOC bedzie z Toba!!!
Opublikowano

tydzien temu tez sam wymienialem w coupe odbylo sie bez problemu lecz po po paru dniach pojawily sie stuki spowodowane niedokreceniem sroby

 

to jak bedziesz slyszal stuki po wymianie to juz wiesz od czego moga byc

 

pozdrawiam

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.