Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdź wahacz górny prawy. Przejrzyj całe zawieszenie z przodu.

Zerknij również na luz na ślimaku układu kierowniczego.

Pozdrawiam

Żyj z pasją !
Opublikowano
MIALEM to samo...ale czulem ze to cos z tylu.lekka dziura i auto wpadalo w drgania...a przy wikszych predkosciach to juz nawet nie mowie.....wymienilem amory z tylu. i jest ok...
Opublikowano
Mam identyczne objawy, tylko w prawo i na łuku przy 100-120. U mnie stwierdzono wymianę wszystkich sworzni, ale kolega mechanik stwierdził, że takie objawy może dawać amortyzator, który jest niezbyt sprawny w pewnym zakresie swej pracy. To mogło by się potwierdzac, ponieważ te wibracje powstają gdy prawa strona jest lekko odciążona i na lekkich nierównościach.
Opublikowano
W przyszłym tygodniu wymieniam sworznie (sztywne Meyle) i tuleje wahacza. Jeśli chcesz czekać na efekty to dam znać.
Opublikowano
Ja bym jeszcze sprawdził czy na łożysku koła czasem luzu nie ma. Do niedawna miałem bardzo podobny objaw w Polonezie tylko zakresy prędkości nie te :D . Po wymianie łożyska lewego koła drgania zniknęły.
BMW forever!!!
Opublikowano
przylaczam sie do tematu.bo tez tak mam ze przy 120km jak wchodze w zakret w prawo mam drgania w lewo nie.nie wiem co to moze byc kur... :duh:
Niech MOC bedzie z Toba!!!
Opublikowano
Wymieniłem sworznie (wszystkie), tuleje i łaczniki stabilizatora i jest spokój. Sworznie pływające zastąpiłem sztywnymi Meyle.
Opublikowano
u mnie stwierdzono (kol mech) ze wszystko poza właśnie tymi pływającymi jest ok tak więc ja tez sie zanie biorę tylko myślałem o zwykłych firmy lemforder czy te twoje sztywne są wzmacniane czy tylko sztywne, no i gdzie można je nabyć czy masz może ich nr katalogowy meyle ja jeszcze myślałem żeby zapodać sztywne(wzmacniane ) tuleje wachacza
Opublikowano

Nie znam nr katalogowego, sprowadzałem przez warsztat który mi to robił. Płaciłem za sworzeń 46 zł, a na allegro są po 60. One nie są wzmacniane są tylko pozbawione tych "komfortowych" identycznie jak w e30. Zdecydowałem się na nie ponieważ w e30 nie wiem co to naprawa zawieszenia, a przejechałem nim 100Tkm w e36 sworzeń wytrzymał jedną zimę. Auto na tych sworzniach jest sztywniejsze, reaguje na każdy ruch kierownicy. Zastanawiałem się nad pełnymi tulejami, ale bałem się, że zbyt sztywne zestrojenie całości zniszczy mi resztę zawieszenia.

 

link do allegro

http://moto.allegro.pl/item226630714_sworzen_wahacza_bmw_e_36_wzmocniony_meyle.html

Opublikowano

no i po robocie autko znowu sztywne i nie myszkuje po drodze

stare sworznie wzasadzie wypadły z tuleji metalowej teraz nic nie trzepie

dzieki JAKUB za podsunięcie linku do tych sworzni prawdopodobnie inaczej bym na nie nie trafił

np. pan w I.C powiedzial że takich sworzni (nie wólkanizowanych ) nikt nie robi i żebym nie wierzył w bajki

jeszcze raz dziękuję

Opublikowano
tez mi trzepalo na zakretach kierownica i wymienilem te sworznie na wzmocnione i nie te auto nic nie trzepie lepsza reakcja auta poprostu super!! :mrgreen:
Niech MOC bedzie z Toba!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.