Skocz do zawartości

E30 M40 Problem z Odpalaniem na ciepłym silniku.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam E 30 316 M40 Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.... mianowicie

 

Rano zapalam samochód bez najmniejszego problemu (pali z dotyku )

Po rozgrzaniu go i przejechaniu tak z 10 km gaszę go i za 10 min nie mogę go odpalić i muszę kręcić chwile żeby odpalił... Brzmi to na takie kręcenie na sucho....

Opublikowano

Głowy nie dam ale przyczyną morze być zaworek jednokierunkowy przed wtryskami kolega miał to samo z tą jednak różnicą że miał tak zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku...

Pozdrawiam

Opublikowano
tez sie podlacze pod temat mam dokladnie to samo czazssem na gorascym zapali bez problemu a czasem trzeba nim pokrecic zanim zalapie sytuacja dzieje sie tylko na rozgrzanym silniku macie jeszcze jakies pomysly co to moze byc??????
Opublikowano
Siema ja sie pytałem już nie jednego.... może być tak ze jest trafiony czujnik temperatury i bedzie sie tak działo...ale właściwie warto sprawdzić świece i podłączyć pod komputer.... Sam muszę to zrobić ale nie dysponuje narazie wolnym czasem....
Opublikowano

Czesc

Pod kolektorem ssacym /niebieski lebek/

Klucz 19 trudny dostep ,ale mozna podejsc lewa rekaod strony filtra olejowego.Uwaga leci plyn!!Czujnik musi byc z podkladka.

cena w sklepie ,to0k. 130 pln.

Bardzo rzadko wysiada,wiec nie wiem czy nie lepiej sprawdzic na kompie.

podrawiam

Opublikowano

Witam

 

I chyba znalazlem rozwiazanie problemu (przynajmniej w moim e 36 zdalo to egzamin) a mianowicie od pewnego czasu po podniesieniu maski czulem wyrazny zapach benzyny. Nastepnie pojawily sie problemy z odpalaniem samochodu na rozgrzanym silniku. I ktos podpowiedzial mi zebym sprawdzil przewody paliwowe dochodzace do listwy wtryskowej i bingo Jeden z przewodow byl pekniety co powodowalo (przynajmniej tak mi sie wydaje) ze na rozgrzanym silniku paliwo poprostu wyparowywalo, stad chwilke musialo to potrwac zanim silnik odpalil. Po wymianie tych przewodow problem zniknol. Silnik bez problemu pali zimny jak i rozgrzany a problem zapachu paliwa zniknol. Nie wiem czy jest to rozwiaznie akurat twojego problemu ale u mnie zdalo egzamin to i moze Tobie cos pomoze :)

 

Pozdrawiam :D

Opublikowano
Rudy1199 napisz jeszcze czy moze dzieje sie to np po deszczu,przy sporej wilgotnosci powietrza np.deszcz w nocy i rano problem bo moga to byc po prostu przewody zaplonowe.gdy sa padniete potrafia sprawiac problemy przy kazdych warunkach.u mnie dokladnie tak bylo,auto odpalalo rano bez problemu pod warunkiem ze bylo sucho a po kilku postojach w roznych odstepach czasu (10min,2h.itp)wlasciwie nie bylo zasady czasem zalapal momentalnie a czasem za 3cim podejsciem.jedyna roznica taka ze gdy nie odpalal to silnikiem zaczynalo miotac we wszystkich kierunkach a ty piszesz ze masz efekt odpalania na sucho.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.